Маловідомий китайський бренд спортивного одягу став популярним після пожертви у 50 мільйонів
Бренд Erke пожертвував кошти на допомогу постраждалим від повеней у Хенані

Фото: Facebook/Erke-sportgoods
Маловідомий китайський бренд спортивного одягу і взуття Еrke пожертвував 50 мільйонів юанів (майже 210 мільйонів гривень) на допомогу постраждалим від масштабних повеней у провінції Хенань. Після цього товари компанії почали масово скуповувати, а у магазинах утворилися черги.
21 липня бренд опублікував на своїй сторінці у китайській соцмережі Weibo допис про пожертву. За декілька днів його вподобали 10 мільйонів користувачів та прокоментували понад 270 тисяч разів. Продажі компанії зросли в десятки разів, а у магазинах закінчується товар.
Інші китайські великі компанії послідували за прикладом Erke й також зробили благодійні внески, але деякі експерти вважають, що це стало уже частиною PR-кампаній для брендів.
Нагадаємо, що у провінції Хенань у Китаї сталися масштабні повені, внаслідок яких померли десятки людей, а десятки тисяч жителів довелось евакуювати.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!