Відомий шведський автомобільний бренд змінив логотип
Компанія переробила логотип у мінімалістичному стилі

Фото: Getty Images/Автор - Joe Raedle
Популярний шведський автомобільний бренд Volvo вирішив змінити стиль логотипу. Знак тепер став одноколірним і більш мінімалістичним.
Редизайн логотипу створювали за принципом "менше означає більше". У фірмовому знаку бренду змінили товщину ліній, розмір букв, відмовилися від об'ємного ефекту. Логотип зробили повністю чорним.

Автомобілі Volvo відомі завдяки своїй надійності та є одними з найбезпечніших на ринку. Компанію було засновано у 1927 році у шведському місті Гетеборг. Окрім легкових авто концерн виготовляє вантажівки, автобуси, причепи, трактори та будівельну техніку.
Ми також публікували рейтинг найнадійніших кросоверів 2021 року.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!