Японські бізнесмени почали користуватися макіяжем через пандемію Covid-19
Причиною цього стала велика кількість відеоконференцій

Фото: Getty images
В Японії бізнесмени віком від 40 до 60 років почали приділяти більше уваги своїй зовнішності у часи пандемії. Це пов'язують з тим, що із збільшенням кількості відеоконференцій, чоловіки стали частіше дивитися на себе.
Японська косметична компанія Shiseido повідомляє, що за час пандемії продажі серій косметики для чоловіків значно зросли, а деякі бізнесмени навіть звертаються до компанії з проханням випустити для чоловіків аналоги певних жіночих косметичних продуктів.
В японських салонах краси також повідомляють про збільшення кількості чоловічої клієнтури старшої вікової групи. Раніше такі заклади відвідували чоловіки віком до 30 років, а зараз вони стали популярними серед бізнесменів 40-60 років.
Ми також писали про 5 трендів макіяжу у 2021 році
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!