У Великій Британії значно скоротилася кількість молодих людей, які дивляться рекламу азартних ігор
Порівняно з 2022 роком ці цифри знизилися на 10%

ФОТО: Getty Images
У Великій Британії значно скоротилася кількість молодих людей, які переглядають рекламу азартних ігор: дослідження UKGC.
Цього року 55% підлітків віком від 11 до 17 років серед понад 3 тис. опитаних бачили або чули офлайн-рекламу, а 53% — онлайн.
Порівняно з 2022 роком ці цифри знизилися на 10%.
26% опитаних витрачали власні гроші на азартні ігри упродовж 12 місяців. Це на 5% менше у порівнянні з показником минулого року (31%).
Регулятор може посилити контроль за правилами реклами та перевірки віку клієнтів, представлених у «Білій книзі».
Джерело:
igamingbusiness
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!
Читайте також
Головне за сьогодні