ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

У Великій Британії значно скоротилася кількість молодих людей, які дивляться рекламу азартних ігор

Світ 05:55 - 18 листопада 2023

Порівняно з 2022 роком ці цифри знизилися на 10%

У Великій Британії значно скоротилася кількість молодих людей, які переглядають рекламу азартних ігор

ФОТО: Getty Images

У Великій Британії значно скоротилася кількість молодих людей, які переглядають рекламу азартних ігор: дослідження UKGC.

Цього року 55% підлітків віком від 11 до 17 років серед понад 3 тис. опитаних бачили або чули офлайн-рекламу, а 53% — онлайн.

Порівняно з 2022 роком ці цифри знизилися на 10%.

26% опитаних витрачали власні гроші на азартні ігри упродовж 12 місяців. Це на 5% менше у порівнянні з показником минулого року (31%).

Регулятор може посилити контроль за правилами реклами та перевірки віку клієнтів, представлених у «Білій книзі».

Джерело: igamingbusiness

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин