Скандал навколо Rhode: кого Гейлі Бібер обрала для нової кампанії?
Американський косметичний бренд Rhode, заснований Гейлі Бібер, опинився в центрі скандалу після запуску нової рекламної кампанії

Скандал навколо Rhode: кого Гейлі Бібер обрала для нової кампанії? / Фото: instagram.com/rhode
Косметичний бренд Rhode, який у 2022 році заснувала Гейлі Бібер, зіткнувся з потужною хвилею критики. У новій рекламній кампанії бренду знялася 25-річна російська модель Анна Горяйнова.
Деталі
За словами самої Горяйнової, саме Гейлі звернула увагу на її роботи та особисто запропонувала команді запросити модель.
Продюсери сказали мені, що Гейлі знайшла мене в соцмережах і передала команді: “Класна дівчина, давайте її знімемо”, — поділилася Анна в інтерв’ю
Вона також додала, що її попередні фотосесії настільки вразили команду, що під час зйомок використовували референси прямо з її соцмереж. До цього Горяйнова вже співпрацювала з великим брендом Zara.
Такий вибір моделі викликав справжній шквал критики у соцмережах. Користувачі обурюються, що під час повномасштабної війни Росії проти України залучати росіянку до рекламної кампанії американського бренду виглядає як підтримка країни-агресора. Багато хто наголошує, що гонорари, отримані моделлю, частково через податки можуть поповнювати бюджет Росії. Через це дедалі більше користувачів закликають відмовитися від продукції Rhode.
Rhode позиціонує себе як сучасний бренд, що пропонує щоденні засоби догляду за шкірою. Його продукція — повністю веганська та не тестується на тваринах. Особливу популярність здобули блиски-тинти для губ та зручні Lip Case для смартфонів.
Проте тепер, замість чергової хвилі захоплення, бренд отримав гучний скандал і бойкотні заклики від частини покупців. Чи відреагує на критику сама Гейлі Бібер та команда Rhode — поки невідомо.
Читайте також: Гейлі Бібер зворушила мережу ніжними фото з сином у його перший день народження
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!