Заява про "мову любові" коштувала NK мільйон доларів
Виступ російською коштував співачці дорогої угоди з ювелірним брендом

Заява про "мову кохання" коштувала NK мільйон доларів / Фото: instagram.com/kamenskux
Українська співачка Настя Каменських (NK) зазнала значних фінансових втрат після розірвання контракту з ювелірним брендом “Золотий Вік”, амбасадоркою якого вона була з 2021 року. Причиною став скандал, що спалахнув після її концерту в Маямі 22 серпня, де вона виступила російською мовою та заявила: “Неважливо, якою мовою ми розмовляємо! Єдина мова, яку всі розуміють, — це любов”. Російськомовні пісні в програмі викликали обурення в соцмережах, що вдарило по репутації як співачки, так і бренду.
Деталі
У відповідь “Золотий Вік” 30 серпня оголосив про припинення співпраці з Каменських.
"Наша команда працює над новою креативною концепцією", — йдеться в заяві компанії.
За даними джерел Forbes із музичної та ювелірної індустрій, контракт із брендом міг приносити співачці близько 1 мільйона доларів на рік. Втрата такої угоди стала серйозним ударом для NK, адже, за оцінками, для компенсації цих коштів довелося б провести десятки концертів.
Скандал також позначився на іміджі артистки, яка раніше активно підтримувала Україну. Критика в мережі змусила Каменських зіткнутися з хвилею хейту, а жарти на кшталт “Скільки концертів у барах Маямі треба, щоб заробити мільйон?” лише підлили масла у вогонь. Водночас “Золотий Вік” продемонстрував швидку реакцію, прагнучи зберегти лояльність аудиторії.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!