ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Ґільєрмо дель Торо рекомендує кожному переглянути ці 10 фільмів

Кіно та серіали 15:02 - 05 липня 2024

Один з найвпливовіших режисерів сучасності рекомендує дивитися як усім відому класику, так і маловідомі сучасні картини

Ґільєрмо дель Торо

10 неперевершених фільмів, які рекомендує Ґільєрмо дель Торо/Фото: Richard Harbaugh/A.M.P.A.S. via Getty Images

Ґільєрмо дель Торо уже давно є одним з найвидатніших режисерів сучасності, а, можливо, й навіть усіх часів. Завжди цікаво, якими стрічками захоплюються такі маестро й де знаходять натхнення для своїх шедеврів.

Деталі

На щастя, мексиканський режисер, автор таких фільмів, як "Хеллбой", "Лабіринт Фавна", "Форма води", "Тихоокеанський рубіж" і "Алея жаху", регулярно розповідає про свої улюблені фільми й ділиться рекомендаціями. Нижче ділимося стрічками, які дель Торо раніше радив подивитися. Перегляньте ці 10 неперевершених стрічок, і, можливо, вони надихнуть вас так само як і мексиканського метра.

Просто кров (1984)

Рейтинг IMDb: 7,5

У фільмі з оригінальною назвою Blood Simple Еббі — домогосподарка, яка опинилася в пастці нещасливого шлюбу. Коли вона починає роман з барменом на ім'я Рей, приватний детектив фіксує цю зустріч. Детектив Лорен Віссер працює на чоловіка Еббі, Джуліана, і коли чоловік отримує підтвердження цих стосунків, він доручає Віссеру вбити їх.

Проблема полягає в тому, що у Віссера можуть бути власні мотиви, і він починає важке випробування для Еббі та Рея, які не знають, що з ними працює видатний маніпулятор. Він не зупиниться, доки всі не заплатять.

Перший фільм братів Коенів, Blood Simple — це незабутній кримінальний нуар, написаний двома братами, які надто добре знають свій жанр. Фільм є улюбленцем критиків, отримавши 95% рейтингу на Rotten Tomatoes. Дель Торо зазначає про цей фільм:

Blood Simple містить більшість, якщо не всі, турботи Коенів, які будуть формувати їх роботи протягом їхньої кар’єри... Це ідеальний перший фільм.

Очі без обличчя (1960)

Рейтинг IMDb: 7,6

"Очі без обличчя" (або Les Yeux Sans Visage) режисера Жоржа Франью — це тривожний фільм жахів про хірурга, який докладає всіх зусиль, щоб відновити обличчя своєї дочки після того, як вона була спотворена під час автомобільної аварії. Доктор Женесьє досить відчайдушно намагається видалити обличчя молодих жертв і спробувати пришити їх до обличчя Крістіани. Дівчина, змушена носити маску примари, дізнається про вчинки свого батька і вирішує щось з ними вдіяти.

Джон Карпентер, Джон Ву і, звісно, ​​Педро Альмодовар (чий фільм "Шкіра, в якій я живу"дуже схожий) є одними з тих, хто схвально відгукувався про цей фільм. Дель Торо ж зазначає: "Головна героїня схожа на повсталу з мертвих Одрі Хепберн. Це дуже вплинуло на мене завдяки контрасту між красою та брутальністю".

Славні Хлопці (1990)

Рейтинг IMDb: 8,7

Фільм Мартіна Скорсезе "Славні хлопці" є одним із найкращих фільмів, коли-небудь знятих. У ньому розповідається про життя мафіозного спільника Генрі Гілла, який, молодим хлопцем, живучи в Брукліні, починає працювати з мафією та просувається по "кар'єрних" сходах. Фільм розповідає про спосіб життя тих, хто пов'язаний з організованою злочинністю. У той час як інші фільми можуть романтизувати ситуації насильства та жадібності, "Славні хлопці" показує цих чоловіків як убивць. Вони женуться за небезпекою та безрозсудністю, прагнучи насолоди, яку приносить стрілянина зі зброї. Скорсезе перевершив сам себе у цьому фільмі, заснованому на справжній історії пограбування.

Під час одного з опитувань дель Торо сказав, що "Славні хлопці" — це фільм, який можна переглядати нескінченно і він залишатиметься свіжим і дивовижним. Ідеальний у всіх аспектах, за камерою та перед камерою.

Франкенштейн (1931)

Рейтинг IMDb: 7,8

"Франкенштейн" 1931 року — це історія божевільного вченого на ім’я Генрі Франкенштейн, який хоче створити людину з частин і за допомогою електрики. За допомогою його помічника вони викопують щойно поховані трупи, вирізають хороші частини та збирають з них надлюдину. Потім, посеред грози, Франкенштейн використовує силу блискавки, щоб пробудити чудовисько.

Проблема в тому, що асистент Фріц пошкодив останню частину головоломки: людський мозок лікаря. Натомість пошкоджений мозок робить творіння вченого жахливим і вбивчим монстром, яким ніхто не зможе керувати.

Дель Торо не новачок у фільмах про монстрів, і, як і очікувалося, Франкенштейн завжди був джерелом натхнення для нього. Він навіть знімає свою версію цієї культової сторії. Режисер зазначає:

Франкенштейн — це фільм і історія — яка торкається самої суті того, ким я є, і всього, у що я вірю... Чудове око та тональність Вейла поєднується з виконанням Карлоффа, якому вдається передати крихкість і силу.

8½ (1963)

Рейтинг IMDb: 8,0

"8½" розповідає про Гвідо Ансельмі, італійського кінорежисера, який не може вирішити свій останній епізод режисерського блоку. Найнятий, щоб зняти науково-фантастичний фільм, Ансельмі вирішує включити в фільм особисті речі, і коли він наймає критика, щоб переглянути сценарій, критик не зовсім задоволений. Це посилає режисера по спіралі, де він буде сумніватися у своєму шлюбі, своїй релігії та навіть у своєму романі, намагаючись відновити натхнення, яке колись зробило його видатним режисером, який міг знімати чесні фільми.

Комедійна драма Федеріко Фелліні вважається одним із найкращих фільмів, коли-небудь знятих. "8½" отримав премію "Оскар" за найкращий фільм іноземною мовою, і його високо оцінюють як впливовий автобіографічний коментар про авторство та лінію, яка розділяє мистецтво та самосвідомість. Дель Торо так відгукувався про стрічку:

Справжня класика має бути водночас інтимною та універсальною. Щоб говорити про кіно через кіно, потрібен голос, непохитний у своїй пристрасті та чистоті. "8½" говорить стільки ж про життя, як і про мистецтво... Портрет оповідача та його майстерності.

Історія примари (2017)

Рейтинг IMDb: 6,8

Це зворушлива сумна історія, яка говорить про нас більше, ніж ми можемо собі уявити. Її передумова проста: людина помирає, тому вона змушена провести решту вічності у своєму будинку як привид. Повірте, ви швидко забудете про простирадло.

Фільм Девіда Лоурі чудово досліджує такі теми, як екзистенціалізм і концепція душі, і все це розповідається через історію чоловіка, чия єдина мета — відновити стосунки зі своєю дружиною і дати їй зрозуміти, що він... поруч. Мінімалістичний стиль фільму відчувається під час всього хронометражу з приголомшливою партитурою Деніела Харта та відсутністю діалогових сцен. Іноді буває настрій, коли хочеться подивитися щось сумне – це ідеальний вибір для такого випадку.

Цей незабутній фільм досліджує, що означає вийти за межі з погляду визначення духів і душ. Це так сподобалося Дель Торо, що він поставив його на перше місце у своєму рейтингу стрічок 2017 року.

Ще по одній (2020)

Рейтинг IMDb: 7,7

У цьому фільмі четверо друзів, які також викладають у школі в Копенгагені, збираються і бачать, що їхнє життя надзвичайно нудне й безглузде. Мартін, Ніколай, Томмі та Пітер вирішують, що їм потрібно спробувати зробити речі цікавішими, і погоджуються підтвердити теорію психіатра Фінна Скордеруда: люди народжуються з дефіцитом алкоголю в крові, і щоб бути веселішими, завжди треба бути трохи п'яним. Четверо друзів починають випивати, під час чого їхні життя змінюються.

Дель Торо дуже схвально висловився про фільм, зазначивши:

Дивно дивитися фільм, який вас зворушує, який впливає на вас, як цей вплинув на мене... Фінальна сцена одна з найбільш незвичайних речей, які я коли-небудь бачив у фільмі... Це справді щось, що ловить блискавку в пляшку.

Canoa (1976)

Рейтинг IMDb: 7,8

Цей фільм розповідає про п’ятьох співробітників університету, які планують похід до недіючого вулкану в Пуеблі, Мексика. Коли вони проходять через невелике село, розташоване в Сан-Мігель-Каноа, на них нападають і захоплюють місцеві жителі.

Як виявилося, місцевий священник, правий екстреміст, переконує місцевих жителів, що туристи - це комуністи, які намагаються його вбити, і що вони повинні вдатися до самосуду. Фільм заснований на реальних подіях, які відбулися в 1968 році, і він дуже детально описує правдиві події. Дель Торо віддає належне історичній важливості цієї стрічки:

Формально та тематично він абсолютно змінює гру, те, що міг зобразити мексиканський фільм: він пориває з цензурою, пориває з формальною жорсткістю та з тим, що державне кіно вважало санкційним.

Забуті (1950)

Рейтинг IMDb: 8,2

"Забуті" — це жахлива подорож підземним світом Мексики, де діти ростуть серед злочинців, і кожен день є викликом. Ель Джайбо втікає з в'язниці для неповнолітніх і зрештою возз'єднується зі своєю бандою. Це починає спіраль помсти та злочинів на ґрунті ненависті, які змусять вас боятися тих, хто не мав би бути сповненим ненависті.

Фільм Луїса Бунюеля захопливий та унікальний, і, швидше за все, люди почуватимуться незручно, переглядаючи його. Дель Торо назвав цей фільм прикладом золотої ери мексиканського кінематографа, який вражає силою, не здригнувшись, зображає невинність, яку душать правила та бетонні будівлі.

Ніч мисливця (1950)

Рейтинг IMDb: 8

Цей фільм розповідає про серійного вбивцю та проповідника на ім’я Гаррі Пауелл, який дізнається, що його сусід по камері вкрав купу грошей під час крадіжки, за яку й був ув'язнений. Пауелл виходить на свободу (він був ув'язнений за крадіжку автомобіля) і вирішує зобразити себе чарівним чоловіком, який цікавиться Віллою, дружиною злодія і матір'ю дітей, яка знає, де заховані гроші.

Місія Пауелла повернути гроші провалюється, оскільки його прикриття розкрито. Він вбиває Віллу, а діти тікають і потрапляють під опіку сміливої ​​жінки, яка намагається дати відсіч будь-кому, хто погрожує дітям.

Це перший і останній фільм режисера Чарльза Лоутона, який багато хто вважає ідеальним трилером. Навіть такий майстер жахів як дель Торо, зазначає:

Фільм містить одні з найстрашніших речей, які я коли-небудь бачив... Волосся, що плаває у воді, я намагався зробити це 25 років. Чарльз Лоутон розумів красу і жах водночас. Ідеальний перший фільм.

Джерело: Movieweb

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин