KIA анонсувала приголомшливу лінійку модульних електричних вантажівок
Ці футуристичні фургони мають виїхати на дороги уже наступного року

Kia анонсувала лінійку електричних фургонів/Фото: Kia
Kia планує увійти у світ комерційних автомобілів у 2025 році з приголомшливим модульним електричним фургоном під назвою PV5, а згодом його доповнить ціла лінійка компактних вантажівок.
Деталі
Kia PV5, який щойно представили на виставці побутової електроніки (CES) у Лас-Вегасі, є першим із майбутньої лінійки того, що Kia називає PBVs, що означає Platform Beyond Vehicle.
Kia продемонструвала кілька концептуальних версій цих PBV на виставці CES разом із PV5, включаючи менші PV1 і PV3 та більший PV7, а також різні версії самого PV5, як частину планів щодо розширення пропозиції багатоцільових автомобілів у найближче десятиліття.
PV5 буде випущено першим, у 2025 році. Автівка стане першою моделлю, яка вийде з нового заводу в Кореї, розробленого виключно для виробництва PBV з використанням більш гнучкого виробничого процесу.
PV5 має довжину 4,7 метра, а орієнтовна ціна на модель початкового рівня становить 35 000 євро, хоча розмір батареї та її діапазон поки не розголошуються. Можлива версія з подовженою колісною базою.
Він буде побудований на спеціально адаптованій версії платформи E-GMP, яка використовується на Kia EV6 і нових Kia EV9. На відміну від цих електромобілів, PV5 у базі передньопривідний і має електричну архітектуру 400 В, а не 800 В.
Дві версії PV5, які уже підтверджено, будуть запропоновані на момент запуску – це семимісний People Mover і панельний фургон з високим дахом, який максимізує вантажний простір.
People Mover сподобається компаніям таксі. Kia підтвердила, що веде переговори з Uber про угоду про постачання, і вказала, що перевізник впливав на елементи дизайну та конфігурації PV5. Також є плани щодо автономної версії Robotaxi PB5, яка була попередньо представлена на CES як PV5-R (можливий випуск приблизно у 2028 році).





Остання версія PV5 — це пікап, хоча Kia визнає, що її функція більше в тому, щоб продемонструвати модульність платформи, а не як модель для виробництва. У компанії дійсно є плани щодо пікапа з двигуном внутрішнього згоряння на деяких глобальних ринках, але це окремо від цього проєкту.
Єдиним фіксованим елементом інтер’єру всіх моделей PV5є кабіна "зони водія", а решта можна налаштовувати за допомогою різноманітних змінних модулів. Наприклад, зона, яка традиційно використовується для пасажирського сидіння, може служити безпечною зоною для зберігання багажу, тоді як різноманітні типи сидінь можуть бути розміщені в кількох компонуваннях.
Запуск PV5 — це те, що Kia називає першою фазою трифазного проєкту щодо PBV. Другий етап включатиме запуск серійного PV7, який також був попередньо представлений як концепт CES.
PV7 буде пропонуватися в довжині від п’яти до 5,7 метрів і надійде у виробництво у 2027 році. Він також буде спочатку передньопривідним, але пропонуватиме повний привід як опцію та буде оснащений електричною архітектурою 800 В для швидкої зарядки.
Друга фаза також включатиме розгортання нового програмного забезпечення для PBV, яке використовуватиме штучний інтелект, щоб забезпечити їх постійне оновлення.
Третій етап є більш концептуальним і не планується принаймні до 2032 року, але він передбачає створення цілої мережі PBV різного розміру, здатних взаємодіяти один з одним у різних цілях використання та бізнес-потребах.
Два інших PBV, PV1 і PV3, ще не плануються до виробництва. Kia визнає, що PV3 наразі надто схожий на PV5, але запрошуватиме компанії запропонувати варіанти його використання, що може призвести до його виготовлення.
PV1 — це мініатюрна автономна модель, призначена для перевезення невеликих вантажів у тісних міських районах.
Kia також розробляє низку опцій керування автопарком, включаючи бездротове оновлення програмного забезпечення, щоб допомогти компаніям, які керують великою кількістю PBV. Виробник розробляє екосистему PBV, засновану на інтегрованій системі рейок на стелі, підлозі та збоку машин, яка дозволить переміщувати такі елементи, як рами, камери для зберігання та сидіння, між різними PBV.
Окрім транспортних засобів, Kia планує на третьому етапі інтегрувати роботизацію та технології автономного водіння в екосистему PBV, щоб транспортні засоби були готові до використання в майбутніх середовищах "розумного міста".
Раніше китайський виробник автомобілів Aito, якого спільно створили виробник мобільної техніки Huawei та автомобільний бренд Seres, випустив свій флагманський шестимісний електрокросовер M9. Автівка оснащена найновішими технологіями Huawei та пропонує більше екранів, ніж місць для пасажирів.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!