ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Кросовери стали надто великими для європейських доріг та паркомісць – дослідження

Авто 14:55 - 29 січня 2024

У сучасному світі ми бачимо прямо таки епідемію автомобільного ожиріння

BMW ХМ

Європейські дороги та паркінги не пристосовані до сучасних великих автівок/Фото: BMW

З ростом популярності кросоверів (а саме SUV), багато хто помітив, що великих автомобілів, схожих на позашляховики, на дорогах стало значно більше. Для цього, мабуть, не обов'язково було проводити дослідження, але тепер ми маємо наукове підтвердження нашим спостереженням: автомобілі таки стали більшими, і європейські дороги та парковки не готові до цього.

Деталі

Підрахунком змін розмірів автівок зайнялась Європейська федерація транспорту та навколишнього середовища. Її дані показують, що нові пасажирські транспортні засоби стають на один сантиметр ширшими кожні кілька років. Це призводить до того, що автівки стають надто широкими для доріг та паркінгів.

Середній новий автомобіль зараз перевищує 180 сантиметрів у ширину, що приблизно відповідає розміру типового місця для паркування на вулицях Європейських міст. Це фактично звужує зручну смугу руху, що створює особливу проблему в історичних містах з вузькими вулицями. Дослідження висвітлює приклади особливо широких транспортних засобів, і, як не дивно, усі вони є SUV. Наприклад, ширина BMW X5, X6, X7 і XM перевищує 200 сантиметрів, тоді як Mercedes GLS, Audi Q8, Porsche Cayenne і Volkswagen Touareg трохи нижче цього порогу.

Але "поправилися" за останні роки не лише кросовери. Одна з найпопулярніших у Європі автівок, Skoda Octavia, технічно є компактним автомобілем, але її довжина становить 4,68 метра, а ширина – 1,82 метра. Європейський бестселер, Volkswagen Golf, має довжину 4,28 метра, тоді як оригінальний Golf мав лише 3,7 метра.

Постійне зростання розмірів відбувається не лише через попит на більш просторі автомобілі; на це також впливає посилення правил безпеки. Одним з легко помітних прикладів є розширені стійки в сучасних автомобілях порівняно з кількома десятиліттями тому. Оскільки регулятори вимагають більше функцій безпеки, автовиробникам потрібен додатковий простір для розміщення необхідного обладнання. Зі збільшенням розміру зростає і вага, що має негативні наслідки для ефективності автомобіля через збільшення споживання палива та викидів.

Європейська федерація транспорту та навколишнього середовища вважає, що автомобільне ожиріння не припиниться, якщо європейські законодавці не вживуть регуляторних заходів.

Раніше ми ділились списком 10 найпопулярніших автомобілів на європейському ринку у 2023 році. Єдиний електромобіль у рейтингу опинився на першому місці.

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин