BMW представила нові "електрички" i5 xDrive40 та iX2 eDrive20. Фото
Популярний німецький автовиробник продовжує швидко розширювати пропозицію електромобілів

BMW представила новий електричний кросовер iX2 eDrive20 та седан i5 xDrive40/Фото: BMW
BMW активно розширює свою пропозицію електромобілів. У рамках своїх амбітних планів на 2024 рік, які включають збільшення продажів електромобілів на 20%, компанія представляє нові моделі i5 xDrive40 та iX2 eDrive20, щоб задовольнити ще більшу клієнтську базу.
- Заявлений пробіг значно більший: журналісти порівняли реальний запас ходу 11 популярних електрокарів
Деталі
І BMW i5, і iX2 отримали нові силові агрегати, кросовер XM отримав гібридну версію 50e з електродвигуном потужністю 197 к.с. X2 з дизельним двигуном також отримав м’яку гібридну систему 48 В для підвищення ефективності.
Новий i5 xDrive40 займатиме місце між існуючим eDrive40 і топовою моделлю M60. Як означає "x", новий i5 оснащений двома електродвигунами, що приводять в дію всі чотири колеса. Сумарна вихідна потужність становить 394 конячки (290 кВт), а крутний момент — 590 Нм, чого достатньо, щоб розігнати цей потужний седан з 0 до 100 км/год лише за 5,4 секунди (на 0,6 секунди швидше, ніж i5 eDrive40).
Немає жодних змін у питанні батареї — вона має таку ж корисну ємність 81,2 кВт/год, що й інші моделі i5. Запас ходу за стандартом WLTP становить 538 км, що менше, ніж 582 км в eDrive 40, але більше 516 км у M60.
i5 xDrive40 можна заряджати вдома зарядкою потужністю від 22 кВт і до 205 кВт на швидкісних зарядних пристроях постійного струму. BMW припускає, що нова версія може збільшити запас ходу на 156 км лише за 10 хвилин зарядки від постійного струму.





Натомість BMW iX2 отримав нову модель початкового рівня – iX2 eDrive20. Він оснащений електродвигуном потужністю 204 к.с. (150 кВт), який приводить в дію лише передні колеса. Результатом є досить спокійний спринт до 100 км/год за 8,6 секунди, але запас ходу становить 478 км, згідно з розрахунками WLTP – це майже на 30 км більше, ніж у iX2 xDrive30. Обидві моделі використовують один і той самий акумулятор ємністю 66,5 кВт-год (можна використовувати 64,8 кВт-год) із підтримкою заряджання постійним струмом до 130 кВт і домашнім заряджанням змінним струмом до 22 кВт.
Нові iX2 eDrive20 і i5 xDrive40 доступні для замовлення, а поставки почнуться з березня. Модель iX2 початкового рівня коштує від 49 400 євро, а i5 – від 75 600 євро.
Раніше ми ділились списком 10 найпопулярніших автомобілів на європейському ринку у 2023 році. Єдиний електромобіль у рейтингу опинився на першому місці.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!