Alfa Romeo представила свій перший електромобіль – стильний кросовер Milano. Фото
Субкомпактний кросовер також буде пропонуватися з трициліндровою гібридною силовою установкою

Alfa Romeo представила свій перший електрокар/Фото: Alfa Romeo
Alfa Romeo нарешті представила свій перший електромобіль, і ним став стильний субкомпактний кросовер Milano, який буде також пропонуватися з гібридною трансмісією.
Деталі
Milano тісно пов’язаний з двома іншими кросоверами на європейському ринку, Jeep Avenger і Fiat 600e, але, безумовно, найбільше виділяється з трійки, завдяки своєму фірмовому італійському дизайну.
Всередині Milano намагається відрізнитися від своїх побратимів за концерном Stellantis за допомогою спортивного керма та дизайну "телескопа" для корпусу панелі приладів, яка має 10,3-дюймовий дисплей. Центральний 10,3-дюймовий сенсорний екран повернутий у бік водія, а крайні вентиляційні отвори кондиціонера мають форму чотирилистої конюшини та значок бренду Quadrifoglio.
Milano Elettrica використовує один електродвигун у поєднанні з батареєю на 54,0 кВт-год і пропонується з потужністю 154 або 237 кінських сил. Хоча Jeep і Fiat мають таку саму ємність батареї та менш потужний варіант, тільки Alfa Romeo отримує версію на 237 конячок. Обидві версії мають передній привід, і Alfa Romeo стверджує, що 154-сильний Milano проїде приблизно 400 кілометрів на одній зарядці за європейським тестовим циклом WLTP. Поповнення акумулятора з 10 до 80 відсотків повинно зайняти менш як пів години на швидкому зарядному пристрої постійного струму потужністю 100 кВт.





Однак Milano Ibrida (гібридна версія) буде пропонуватися як з переднім, так і з повним приводом. Доступна лише одна гібридна силова установка: 1,2-літровий трициліндровий двигун з турбонаддувом у поєднанні з електродвигуном потужністю 28 к.с., інтегрованим у шестиступінчасту коробку передач з подвійним зчепленням. 48-вольтовий літій-іонний акумулятор забезпечує живлення, а загальна потужність становить 134 кінські сили. Alfa Romeo каже, що під час міської їзди Milano Ibrida може пересуватися на електричній тязі понад 50 відсотків часу.
Також є спортивна версія Veloce, яка опущена на 2,5 см та містить перероблені передні та задні стабілізатори поперечної стійкості, щоб створити більш спортивне відчуття від кермування. Veloce також включає 15-дюймові передні гальмівні диски, затиснуті чотирипоршневими супортами, які ховаються за 20-дюймовими колесами, а механічний самоблокуючий диференціал Torsen допомагає розподіляти крутний момент.
Перші автівки цієї моделі будуть доступні пізніше цього року, але ціна поки залишається невідомою.
Раніше китайська компанія IM Motors нарешті офіційно представила свій електричний седан L6, який нагадує Tesla model 3, але дешевший та може похвалитися значно більшим запасом ходу на одному заряді батареї.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!