ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Новий GT Ferrari Amalfi стає черговою перлиною автомобільного дизайну в активі бренду

Авто 12:22 - 02 липня 2025

Новий гранд туризмо має замінити модель Roma у лінійці італійського бренду

Новий GT Ferrari Amalfi стає черговою перлиною автомобільного дизайну в активі бренду

Новий GT Ferrari Amalfi стає черговою перлиною автомобільного дизайну в активі бренду/Фото: Ferrari

Ferrari представила свій новий гранд туризмо Amalfi, який стане черговою перлиною автомобільного дизайну від італійського бренду. Новинка заміняє модель Roma, яка була випущена не так давно — восени 2019 року.

Деталі

Amalfi по суті є оновленням Roma, а Ferrari заявляє, що нова модель переосмислює сучасну спортивність, поєднуючи високу продуктивність, універсальність та вишукану естетику. Модель також має оновлений силовий агрегат та інтер'єр.

Рухає цим GT 3,9-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом. Він видає 631 кінську силу та 760 Нм крутного моменту, що дозволяє моделі розганятися від 0 до 100 км/год за 3,3 секунди. Максимальна швидкість становить 320 км/год.

Двигун з'єднаний з восьмиступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням у масляній ванні. Її додатково оптимізували, що покращило плавність перемикання передач та швидкість.

Італійці навіть налаштували компонування глушника, щоб відповідати суворим нормам шуму, не погіршуючи характерний звук автомобіля. Компанія додала, що Amalfi має новий пропорційно керований байпасний клапан зі спеціальними картами для регулювання звуку вихлопу відповідно до різних умов руху.

Автомобіль миттєво впізнається як похідний від Roma, попри більш витончену та сучасну форму. Передня частина була повністю оновлен. Профіль автомобіля залишився практично незмінним.

Задня частина має вигнуту панель та поглиблення для номерного знака, яке було переміщено ближче до дифузора. Дизайнери також надали Amalfi нові вентиляційні отвори та задні ліхтарі.

Одні з найбільших змін відбулися всередині, оскільки салон був повністю оновлений. В рамках перетворення автомобіль отримав нову приладову панель та позбувся конструкції, яка відділяла водіїв від пасажирів.

Зміни дозволили компанії встановити більш традиційну 10,25-дюймову інформаційно-розважальну систему з Android Auto та Apple CarPlay. Вона має альбомну орієнтацію та значно більша за стару 8,4-дюймову систему, яка мала портретну орієнтацію. Також є 15,6-дюймова цифрова панель приладів та 8,8-дюймовий дисплей для переднього пасажира.

Водії сидять за новим кермом, яке має еволюційний дизайн, а також фізичні перемикачі, що включає повернення алюмінієвої кнопки запуску.

Центральна консоль вирізана з блоку анодованого алюмінію та має перемикач передач, слот для ключа та бездротову зарядну панель. Ми також можемо побачити акценти з вуглецевого волокна, та мінімалістичний підлокітник.

Вдосконалення торкнулися й системи гальм, електропідсилювача керма та технологій допомоги водієві.

Раніше гендиректор Ford розхвалив китайську автомобільну промисловість.

Джерело: Carscoops

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин