Майбутній кросовер Avatr отримає новітню трансмісію EREV з вражаючим запасом ходу
Ця гібридна трансмісія також пропонує пристойну швидкість розгону

Avatr 07 отримає новітню трансмісію EREV/Фото: Avatr
Майбутній китайський кросовер Avatr 07 отримає опцію EREV – це вид гібридної трансмісії, де двигун внутрішнього згорання не рухає автомобіль, а лише заряджає акумулятори.
Деталі
Виробник електромобілів за підтримки Changan Automobile, CATL і Huawei представив систему збільшеного радіуса дії Kunlun, яка має дебютувати в Avatr 07. Система Kunlun, розроблена у співпраці з CATL, оснащена акумуляторною батареєю ємністю 39 кВт/год, яку можна зарядити від 30% до 80% за 15 хвилин, і пропонує запас ходу в 245 км на електриці за стандартом CLTC. Ви подумаєте: "це ж не серйозний діапазон", але тут в гру вступає генератор. Після повної заправки та зарядки Avatr 07 із системою Kunlun досягає комбінованого запасу ходу CLTC у вражаючі 1152 км.
Система Kunlun використовує двигун внутрішнього згоряння з тепловим ККД 44,39% як генератор і може видавати до 100 кВт. Математика показує до 3,63 кВт-год електроенергії на літр бензину. Це, звичайно, теоретичні цифри, і реальні результати можуть бути дещо нижчими, враховуючи, що стандарт CLTC зазвичай далекий від реальності.
Повнопривідна версія Avatr 07 зі системою Kunlun може розганятися від 0 до 100 км/год за 4,9 секунди при повному заряді та 5,8 секунди, коли батарея розряджена. Автомобіль може розвивати максимальну швидкість 190 км/год незалежно від рівня заряду.
Avatr не єдиний у цьому переході на EREV – Leapmotor і Neta Auto також нещодавно розширили свої пропозиції, включивши такі транспортні засоби. Ця тенденція зумовлена споживчим попитом на транспортні засоби, які зменшують хвилювання про запас ходу, що є загальною проблемою при переході на електромобілі.
Раніше ми повідомляли, що Mercedes-Benz планує додати у свої автомобілі топові відеоігри.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!