Renault показала футуристичний компактний фургон для міста. Фото
Класичний бус Renault Estafette переродився для ери електричних автомобілів

Renault представила концепт футуристического городского фургона. Фото: Renault
Renault показала футуристичний фургон для міста із назвою ZFlexEVan. Він є нащадком класичного компактного вантажного автомобіля Renault Estafette.
Деталі
Новий концепт представляє дебютну модель як результат співпраці французької компанії з Flexis, компанією, яка стоїть за вантажівками Volvo.
Концепт ZFlexEVan успадкував подвійні круглі фари та м’які вигини від Estafette, які у поєднанні з яскравим сіро-жовтим покриттям мають на меті зробити вулиці європейських міст яскравішими, за словами Renault. Головний дизайнер концептуальних автомобілів для електромобільного підрозділу Renault Ampere Сандіп Бхамбра зазначив:
Фургони більше не будуть анонімними формами. Вони будуть привабливими, виразними й будуть представлені в привабливих попкольорах.
Попри те, що ZFlexEVan довший за BMW 3 серії (4,87 метра), його радіус розвороту такий же, як у Renault Clio. Він також виразно високий: з висотою 2,59 метра він навіть вищий за Ford Transit. Це дозволяє водієві пройти всю довжину фургона, від кабіни до вантажного відсіку, не присідаючи.





У Renault пояснюють, що намагалися заощадити кожну секунду у взаємодії фургона та водія, адже за її оцінками, кожні 30 секунд, які ви заощаджуєте на доставці, додатково дають 1% рентабельності для логістичного оператора.
Renault ще не розповіла про силовий агрегат ZFlexEVan, крім того, що він електричний, але підтвердила, що фургон є її першим транспортним засобом, керованим програмним забезпеченням. Це означає, що, як і смартфон, його можна широко налаштувати за допомогою бортової операційної системи автомобіля.
Наприклад, фургон, модернізований холодильниками у вантажному відсіку, може перепрограмувати приладову панель для відображення температури цих холодильників. Фургон також може бути оновлений з часом, щоб покращити його діапазон, бортові системи безпеки та підключення (наприклад, до систем керування автопарком). За підрахунками Renault, це зробить ZFlexEVan на 30% дешевшим для компаній, ніж існуючі фургони.
ZFlexEVan надійде у виробництво через два роки, і, можливо, він навіть візьме назву Estafette.
Раніше люксовий суббренд Citroën DS представив SM Tribute з приголомшливим дизайном, який віддає шану культовому Citroën SM, який випускався у сімдесятих роках минулого століття й був революційним завдяки своєму аеродинамічному стилю та гідропневматичній підвісці.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!