Китайці виводять на європейський ринок електричний пікап, який практично не матиме конкурентів
Практично усі суперники від Toyota, Nissan, Ford і Mitsubishi пропонують у Європі лише пікапи з ДВЗ

Китайці випустять на європейський ринок перспективний електричний пікап/Фото: Maxus
На виставці IAA в Ганновері дебютував китайський повністю електричний пікап Maxus eTerron 9, який з'явиться на європейському ринку й практично не матиме конкурентів.
Деталі
Бренд Maxus уже продає в Європі пікап з акумуляторним живленням – T90EV, але він лише із заднім приводом. Нова модель оснащена додатковим двигуном, більшою батареєю та більшим запасом ходу.
Toyota, Nissan, Ford і Mitsubishi, усі відомі виробники пікапів, наразі не мають конкурентів для eTerron 9 у Європі. Ford продає F-150 Lightning, який є повнорозмірною вантажівкою, у Норвегії та Швейцарії, а Toyota пообіцяла, що електрична версія популярного Hilux надійде у виробництво до кінця 2025 року в Таїланді. Isuzu також заявила, що з наступного року почне продавати в Європі повнопривідну версію D-Max з живленням від батареї.
Новий Maxus eTerron 9 трохи більший за Toyota Hilux і Ford Ranger з розмірами 535 см у довжину, 200 см у ширину та 188 см у висоту. Його приводять у дію два електродвигуни — один спереду, другий — ззаду, які мають загальну потужність 436 кінських сил.





Літій-залізо-фосфатна (LFP) батарея ємністю 102 кіловат-години посилає енергію до двигунів і забезпечує орієнтовний запас ходу у 430 кілометрів на повному заряді. За даними Maxus, заряджання від 20% до 80% займає 40 хвилин, а максимальна потужність заряджання становить 115 кВт. Транспортний засіб також зможе віддавати енергію з акумуляторів для живлення зовнішніх приладів.
Усередині є пара дисплеїв альбомної орієнтації, двоколірна шкіряна оббивка, плаваюча центральна консоль і двоспицеве кермо. Водій отримує сидіння з електроприводом, яке регулюється у восьми напрямках з вентиляцією та масажем, а обидва передні сидіння можна скласти, щоб створити спальне місце довжиною 170 сантиметрів.
Цей електричний пікап може буксирувати до 3500 кілограмів, що відповідає більшості його конкурентів з двигунами внутрішнього згоряння, але вантажопідйомність становить лише 620 кілограмів, що значно нижче однієї тонни його суперників. Довжина багажного відсіку становить 240 см.
Але чого немає у конкурентів, які працюють на бензині та дизелі, так це переднього багажника. eTerron 9 також оснащений адаптивною пневматичною підвіскою, яка автоматично знижує кліренс на високих швидкостях, щоб збільшити запас ходу на шосе. Та сама система пневматичної підвіски дозволяє водієві опустити задню частину на 2,3 дюйма, коли він стоїть, щоб полегшити завантаження та розвантаження.
Раніше бразильський стартап Lecar (Le машина?) представив гібрид Lecar 459 Hybrid, який надзвичайно схожий на найпопулярніший електрокросовер Tesla Model Y, але при цьому коштує як електрокар BYD (тобто дешево) й має чудовий запас ходу.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!