ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Ви її захочете, але не отримаєте (покищо): Mazda представила електричний седан EZ-6

Авто 16:08 - 30 вересня 2024

Це перший повністю електричний автомобіль японського бренду

Ви її захочете, але не отримаєте (покищо): Mazda представила електричний седан EZ-6

Mazda представила свій перший повноцінний електромобіль/Фото: Mazda

Mazda нарешті представила свій перший повноцінний електромобіль, седан EZ-6. Розроблений у партнерстві з китайським виробником Changan, він випускається як у повністю електричній версії, так і у версії збільшеним радіусом дії (EREV). Це черговий чудовий автомобіль японського бренду, і він багатьом сподобається, але придбати його можна буде лише у Китаї, принаймні покищо.

Деталі

Повністю електрична версія EZ-6 оснащена електродвигуном потужністю 190 кВт, встановленим на задній осі. Покупці можуть вибирати між літій-залізо-фосфатними (LFP) акумуляторами ємністю 56,1 кВт-год і 68,8 кВт-год, які забезпечують запас ходу 480 км і 600 км відповідно. Можливості швидкої зарядки дозволяють акумулятору заряджати від 30% до 80% за 15 хвилин.

Версія EREV (коли ДВЗ працює лише як генератор для підзарядки батарей) поєднує звичайний 1,5-літровий двигун з електродвигуном потужністю 160 кВт. З меншим акумулятором EREV пропонує 130 км пробігу лише на електриці та загальний запас ходу 1300 км. Більший акумулятор збільшує запас ходу лише на електриці до 200 км. Зарядка EREV від 30% до 80% за допомогою зарядного пристрою постійного струму займає приблизно 20 хвилин.

Хоча EZ-6 має спільну платформу з седанами Deepal SL03 і L07, він має інші розміри та стиль. Завдяки розмірам 4921 мм у довжину, 1890 мм у ширину та 1485 мм у висоту EZ-6 трохи більший за обидві моделі Deepal. Його колісна база становить 2895 мм.

Зовнішній дизайн EZ-6 — це суміш знайомих елементів Mazda та деяких футуристичних акцентів. Передня частина має решітку радіатора, як у Mazda, і розділені фари з основними ліхтарями, розташованими під денними ходовими вогнями. Компанія Mazda називає таку світлодіодну комбінацію "Крила світла".

Задній спойлер активується на швидкості вище 90 км/год для покращення аеродинаміки. Задні ліхтарі повторюють дизайн інших моделей Mazda, а стоп-сигнал на всю ширину, безумовно, додає сучасності.

Всередині EZ-6 пропонує більш традиційне розташування, подібне до SL03. Водії побачать звичайну панель приладів поряд із 14,6-дюймовим екраном інформаційно-розважальної системи. 50-дюймовий дисплей доповненої реальності проєктує важливу інформацію на лобове скло. Все це працює на чипсеті Qualcomm Snapdragon 8155.

Навіть базова модель може похвалитися шкіряною оббивкою, тоді як вищі комплектації мають поєднання шкіри та замші. Аудіосистема Sony із 14 динаміками забезпечує преміальну якість звуку, а 64-кольорове освітлення створює настрій. Передні пасажири можуть насолоджуватися дуже популярними сидіннями з "нульовою гравітацією", які відкидаються до майже плоского положення. Скляний дах на всю довжину додає салону відчуття простору.

EZ-6 має перемикач приводів, встановлений на рульовій колонці, що звільняє цінний простір на центральній консолі. Є місце для двох телефонів, але лише простір з боку водія підтримує бездротову зарядку.

Попередні продажі Mazda EZ-6 вже стартували в Китаї, ціни коливаються від 160 000 до 200 000 юанів (20 500 - 25 730 євро). Загалом, це досить цікава, якщо не захоплююча, розробка від Mazda, і є багато чуток, що компанія в майбутньому виведе цей новий електромобіль на інші ринки.

Раніше компанія Reimo перетворила Volkswagen Caddy у приголомшливий кемпер. Volkswagen сама випускає дім на колесах Caddy California, але, як це часто буває, сторонньому виробнику вдалось зробити Caddy кращим домом на колесах.

Джерело: ArenaEV

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин