Citroën представила новий дизайн свого найменшого автомобіля, і він став ще симпатичнішим
Це той же повільний квадроцикл Citroën Ami, але оновлений дизайн повертає йому відчуття свіжості

Citroën представила оновлений Ami/Фото: Citroën
Citroën випустив свій найменший автомобіль Ami (який фактично квадроцикл) у 2020 році як доступний електричний автомобіль, призначений виключно для міста. Попри те, що його часто висміювали за низьку швидкість, спрощений зовнішній вигляд, сумнівну керованість і дешевий пластиковий інтер’єр, він все одно знайшов 65 000 покупців за чотири роки існування на ринку.
Деталі
Тепер Citroën серйозно переробив екстер’єр Ami, і він виглядає набагато сміливіше, ніж раніше. Він має перероблені передню та задню панелі та фальшиві повітрозабірники на передніх крилах. Він виглядає набагато сміливіше, ніж раніше й при цьому симпатичніше, наче пухкенький усміхнений казковий персонаж. Перероблені фари покликані нагадувати класичний Citroën 2CV.
Однак найбільш вражаючою частиною редизайну є не нові панелі, а колеса. Вони мають сміливі ковпаки із кубічним мотивом, який справді робить автомобіль привабливим. Важко сказати, чи добре вони виглядатимуть під час руху авто, але на статичних фото видаються чудовим рішенням.





Інтер’єр виглядає незмінним, як і технічні характеристики автомобіля. Оскільки в Європі Ami класифікується як квадроцикл (що дозволяє підліткам віком від 14 років легально керувати ним у деяких країнах), його максимальна швидкість обмежена 45 км/год. Він має той самий акумулятор ємністю 5,5 кіловат-годин, що й раніше, що забезпечує запас ходу 75 км.
Потужність заряджання все ще обмежена до 3,6 кВт, тому настінний блок живлення повністю зарядить акумулятор менш ніж за 4 години.
Разом із серійною версією оновленого Ami Citroën також продемонстрував концепт Ami Buggy Vision, який він описує як "легкий погляд на модель, яка є характерною, веселою та присвяченою дозвіллю на морі". У нього масивні шини для бездоріжжя, для додаткової ширини яких потрібні невеликі крила, двері, схожі на дошки для серфінгу, і велика світлодіодна панель.
Попри те, що це круто виглядає, Citroën не планує випускати версію баггі. Оновлення Ami коштує від 7 990 до 8 990 доларів, і ціна, ймовірно, залишиться незмінною.
Гібрид, якого ви не чекали: Renault створила красивий універсал і на водні, і на електриці.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!