BYD виводить на європейський ринок грізного конкурента Tesla Model Y
Це буде перша автівка китайського бренду, яка виготовлятиметься у Європі

BYD виводить на ринок Європи конкурента Model Y/Фото: BYD
Китайський автовиробник BYD виводить на європейський ринок електрокросовер Sealion 7, який має стати грізним конкурентом Tesla Model Y. Це один з шести електрокарів, які BYD планує вивести на європейський ринок до кінця 2025 року.
Деталі
Sealion 7 трохи нижчий і ширший, ніж Model Y; він має довшу колісну базу на 40 міліметрів, а загалом довший на 80 мм. Його дизайн дуже нагадує успішний седан Seal EV. Похила лінія даху ставить його в категорію SUV купе, що й Model Y, хоча він не звужується до задньої частини так різко, як Tesla.
Всередині дизайн також нагадує оновлений Seal. Він має 15,6-дюймовий центральний екран, який обертається, щоб запропонувати горизонтальну чи портретну орієнтацію, але, на відміну від свого конкурента від Tesla, він також має багато фізичних елементів керування.
Сидіння виглядають розкішно завдяки стьобаній шкірі Nappa, доповненій м’якою веганською шкірою, яка, за словами виробника, покриває 80% інтер’єру. Однією з особливостей, яка є у Sealion 7 і якої не вистачає у Model Y, є електрична кришка панорамного скляного даху на всю довжину.





Енергія буде зберігатися в одній з двох на вибір літій-залізо-фосфатних (LFP) батарей. Більша батарея має загальну ємність 91,3 кіловат-години. Вона дозволяє проїхати на одному заряді 550 км за стандартом WLTP. Версія для китайського ринку також доступна зі стандартним пакетом потужністю 71,8 кВт/год. Китайський стандарт CLTC заявляє, що запасу ходу вистачить на 550 км, але за випробуваннями WLTP варто очікувати близько 500 кілометрів.
BYD не розповіла про асортимент силових агрегатів, доступних у Європі, але топверсія Sealion 7, що продається в інших країнах, має двомоторну конфігурацію потужністю 523 кінські сили та час розгону від 0 до 100 км/год за 4,5 секунди. Максимальна швидкість становить 214 км/год, а його двигуни можуть обертатися зі швидкістю до 23 000 обертів на хвилину. Зарядка великого акумулятора Sealion 7 від 30 до 80% займає 25 хвилин, а його максимальна потужність швидкої зарядки постійним струмом становить 230 кВт.
Пізніше виробник привезе до Європи додаткові конфігурації силових агрегатів. Серед них буде базова версія з одним двигуном, яка, ймовірно, оснащена батареєю стандартного діапазону. Китай забезпечить початкове виробництво для Європи, але компанія очікує, що Sealion 7 стане першою моделлю, яка вийде з її нового виробничого підприємства, яке зараз будується в Угорщині.
Це дозволить BYD обійти значні імпортні мита, які Європейський Союз почне накладати на автомобілі китайського виробництва з листопада. Компанія планує розпочати виробництво автомобілів в Угорщині до кінця 2025 року, тому перші Sealion 7, продані в Європі будуть обкладатися додатковим податком.
Гібрид, якого ви не чекали: Renault створила красивий універсал і на водні, і на електриці.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!