Найпотужніший в історії бренду: Ferrari представила новий приголомшливий гіперкар F80. Фото
Гіперкар, натхненний Формулою-1 і Ле-Маном — це найпотужніший Ferrari в історії, яким дозволено користуватися на звичайних дорогах

Ferrari представила новий неймовірний гіперкар/Фото: Ferrari
Гіперкар F80, довгоочікуваний спадкоємець LaFerrari, є найпотужнішим дорожнім автомобілем італійської марки сьогодні. Він розвиває 1184 кінських сил від дикого електрифікованого силового агрегату V6, який поєднує технології моделі 499P, яка виграла Ле-Ман, із технологіями гоночних автомобілів Формули-1.
Деталі
Новий гіперкар під назвою F80 був представлений лише через кілька тижнів після того, як McLaren представила свою нову модель halo W1. F80 відновлює давнє суперництво двох виробників.
Новий гіперкар коштує від майже 4 мільйонів доларів США і обмежений лише 799 екземплярами (усі вже продані). Він слідує стопами F40, F50, Enzo та LaFerrari у переписуванні правил для Ferrari, якими дозволено користуватися на звичайних дорогах.
В основі силового агрегату F80 лежить нова версія 3,0-літрового твін-турбо V6 від Ferrari. Двигун може працювати зі швидкістю до 9200 об/хв. Сюди додали деталі від автомобіля 499P Le Mans, щоб надати йому потужність 888 кінських сил.
У парі з двигуном V6 працюють три електромотори: два на передній осі й один на задній. Вироблені власними силами Ferrari, передні двигуни мають потужність 140 конячок кожен, тоді як задній двигун має форму блоку рекуперації енергії "MGU-K". Цей двигун може відновити до 94 к.с. за допомогою гальмування, щоб автоматично заповнити проміжки потужності.





Загалом трансмісія видає 1184 кінські сили на всі чотири колеса для розгону до сотні за 2,15 секунди. Це перевершує як McLaren W1, так і Mercedes-AMG One.
Це не плагін-гібрид, тому лише на електриці ця штука не їздить: батарея ємністю 2,3 кВт-год тут служить для підвищення потужності та дозволяє двигуну працювати на низькій швидкості на короткій відстані.
F80 спирається на аеродинамічний досвід кращих автоспортивних команд Ferrari, щоб максимізувати притискну силу. Як пояснив головний керівник розробки продуктів Ferrari Джанмарія Фулгенці, днище нового F80 сильно натхнено болідом F1 фірми, з великими бортами, які використовуються для спрямування повітря під машиною.
Чорна панель на носі, подібна до нової 12Cilindri, має невелику губу на верхньому краї, щоб направляти повітря через верхню частину кабіни до заднього крила. Активне заднє антикрило, яке регулює не лише висоту, але й кут нахилу, оптимізує притискну силу та мінімізує опір. За допомогою величезного заднього дифузора задня частина автомобіля здатна створювати притискну силу до 590 кг.
Загалом, новий F80 створює до 1000 кг притискної сили на швидкості 250 км/год. Ferrari каже, що тільки передня частина може створити до 460 кг притискної сили. Для порівняння, болід Формули-1 генерує близько 1200 кг на тій же швидкості.
Розміри гіперкара: 4840 мм у довжину, ширина 2060 мм і висота 1130 мм. Важить автівка 1525 кілограмів. Поєднання легких, відточених на гонках матеріалів (вуглецевого волокна, титану та алюмінію), використаних у його конструкції, робить його на 60 кг легшим за його попередника LaFerrari. Шасі F80 також на 50% жорсткіше, ніж у його попередника.
Гібрид, якого ви не чекали: Renault створила красивий універсал і на водні, і на електриці.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!