Ігнорування гібридів вбиває Nissan
Японська компанія вирішила зосередитися одразу на електромобілях, але це виглядає не надто вдалою стратегією

Nissan втрачає купу грошей через ігнорування гібридів/Фото: Ian Forsyth/Getty Images
У міру того як пандемія коронавірусу послабилася, генеральний директор Nissan Макото Учіда пішов вперед, повністю зосередившись на електричному майбутньому бренду, забувши про гібриди. Це рішення може покласти край терміну перебування Учіди на посаді голови Nissan, оскільки це головний фактор поточних фінансових проблем автовиробника.
Деталі
Принаймні це висновок нещодавнього звіту Reuters, який виявив деякі внутрішні занепокоєння щодо бачення Учіди залишити гібриди позаду. Посилаючись на неназвані джерела, знайомі з планом Nissan, кілька місяців тому у менеджерів виникли запитання щодо відсутності гібридних моделей для ринку США. У доповіді стверджується, що керівництво Nissan не думало, що зростаючий попит на гібриди триватиме.
Іронія полягає в тому, що Nissan не показує дуже поганих результатів. Продажі в Північній Америці фактично зросли на 1,7 відсотка порівняно з 2023 роком. З усім тим, люксовий бренд Nissan Infiniti впав на 12,8 відсотка. Як наслідок, загальний обсяг продажів Nissan Group впав на 2,2 відсотка в цьому регіоні. Це все ще не страшно, але, як пояснює Reuters, продажі значною мірою керуються стимулами, які зменшують прибуток. Китай також є основним фактором, де загальні продажі впали на 13,1 відсотка.
Минулого місяця японська компанія оголосила, що її операційний прибуток знизився на 90 відсотків протягом першої половини фінансового року. Чистий прибуток знизився на 94 відсотки. Це спонукало генерального директора Макото Учіду оголосити про низку реформ і заходів щодо скорочення витрат.
Раніше Ford випустила Puma Gen-E – повністю електричну версію одного зі своїх найпопулярніших кросоверів.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!