Toyota за ціною Chery: японський бренд представив свій найдешевший електрокросовер bZ3X
На жаль, ця цікава й доступна модель не з'явиться на європейському ринку

Toyota представила свій найдешевший електрокросовер/Фото: Toyota
Toyota випустила свій найдоступніший електричний кросовер bZ3X. Проте є одне "але": цей автомобіль створений для китайського ринку, і саме тому він такий дешевий. Нове доповнення до модельного ряду електромобілів Toyota, випущене китайським спільним підприємством із GAC, викликало достатній інтерес, щоб сервери компанії вийшли з ладу під час надходження замовлень.
Деталі
Лише за першу годину після запуску було розміщено понад 10 000 замовлень, що доводить, що апетит Китаю до дешевих електромобілів величезний. bZ3X доступний у двох основних версіях: одна зі стандартними функціями, а інша оснащена передовою технологією розумного водіння. Модель без функцій розумного керування коштує від 109 800 юанів (трохи більш як 13 500 євро) і пропонує п’ять різних варіантів комплектації. Вартість версії Smart Drive починається від 149 800 юанів (18 500 євро).
Для покупців, які шукають максимальний запас ходу, топрівень комплектації "610 Max" за ціною 159 800 юанів (19 800 євро) може похвалитися запасом ходу за стандартом CLTC 610 км завдяки акумулятору LFP ємністю 67,92 кВт-год. Модель початкового рівня "430 Air" забезпечує запас ходу 430 км, використовуючи акумулятор LFP ємністю 50,03 кВт/год. Нагадаємо, що стандарт CLTC найменш "чесний", тому реальний запас ходу може бути меншим і на сто+ кілометрів. Що стосується розміру, bZ3X має 4600 мм у довжину, 1875 мм у ширину та 1645 мм у висоту.





Toyota підкреслює комфортний інтер’єр bZ3X, описуючи його як "мобільний простір, комфортний як удома". Передні та задні сидіння можна скласти, щоб утворити простір довжиною майже 3 метри, пропонуючи достатньо місця для вантажу або відпочинку. В інтер’єрі є 14,6-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи з розпізнаванням голосу та 8,8-дюймовий дисплей для водія.
bZ3X є першим автомобілем Toyota, який містить інтелектуальну систему водіння Momenta 5.0 на базі NVIDIA Drive AGX Orin X. Ця система включає 25 функцій Advanced Driver Assistance Systems (ADAS), таких як паралельне паркування, паркування з дистанційним керуванням, високошвидкісний пілот, асистент легкого трафіку та моніторинг сліпих зон. GAC-Toyota стверджує, що ця система зробить їх "одними з перших автовиробників у світі, які реалізують одноетапну наскрізну інтелектуальну модель водіння", причому інтелект автомобіля з часом покращується завдяки використанню.
Раніше ми повідомляли, що Audi представила новий апетитний універсал A6.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!