ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Мінвідновлення спрощує вимоги до відкриття нових автобусних маршрутів

Економіка 13:22 - 05 липня 2024

Під час відкриття маршруту перевізники мають підтверджувати відповідність кожного автобуса умовам перевезень

Мінвідновлення спрощує вимоги до відкриття нових автобусних маршрутів

Спрощено вимоги до відкриття нових автобусних маршрутів/Фото: ukrinform

Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України (Мінвідновлення) має намір скасувати вимогу щодо наявності у перевізників підтверджень про відповідність автобусів умовам перевезень, зокрема, параметрам комфортності під час відкриття нових маршрутів.

Деталі

Як випливає з проєкту наказу Мінвідновлення "Деякі питання щодо використання автобусів за видами сполучень, режимами руху та протяжністю маршрутів, за параметрами пасажиромісткості, комфортності, технічних та екологічних показників", розміщеного на його сайті, під час відкриття маршруту перевізники мають підтверджувати відповідність кожного автобуса умовам перевезень, надаючи чинне свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, сертифікат відповідності транспортного засобу щодо безпеки руху та екологічності, а також сертифікат про відповідність автобуса вимогам безпеки руху.

Наразі в Україні відсутній єдиний документ, яким встановлені чіткі технічні та екологічні вимоги, а також конструктивні параметри автобусів, щодо видів сполучень, режимів руху, протяжності маршрутів, а також особливості конструктивних параметрів автобусів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних верств населення, — пояснюється в пояснювальній записці до документа.

Зазначається, що на практиці організатори перевезень, під час встановлення умов перевезень та видачі дозвільних документів, не мають можливості чітко сформувати технічні та екологічні вимоги до автобусів, якими планується забезпечувати перевезення населення в Україні.

Крім того, чинний в Україні "Порядок визначення класу комфортності автобусів, сфери їх використання за видами сполучень і режимами руху" було затверджено ще 2007 року, з урахуванням реалій, які на сьогодні зазнали значних трансформацій. Документом не визначено конкретних вимог щодо використання автобусів за видами сполучень, режимами руху та за протяжністю маршрутів, за параметрами пасажиромісткості, комфортності, технічних та екологічних показників.

Згідно з оновленими вимогами, що містяться в проєкті регуляторного акта, до заяви про намір відкрити маршрут достатньо буде додати проєкт схеми міжнародного маршруту, проєкт розкладу руху, проєкт графіка роботи та відпочинку водіїв, проєкт тарифів на перевезення, список автобусів, що використовуватимуться, зокрема резервних, а також довідку про наявність у перевізника досвіду роботи на внутрішніх ринках у перевезеннях пасажирів на договірних умовах щонайменше три роки, копії свідоцтв про проходження водіями спеціальних курсів міжнародних перевезень, інформації про наявність ліцензії на право провадження господарської діяльності з міжнародних перевезень пасажирів автобусами, рекомендації громадської організації транспортного профілю (подається за бажанням перевізника).

У результаті ухвалення документа вдасться досягти зменшення корупційних ризиків з боку посадових осіб під час розгляду заяв перевізників про участь у конкурсах на перевезення пасажирів на внутрішніх маршрутах та щодо відкриття, закриття, внесення змін до автобусних маршрутів, що функціонують. Крім того, буде скасовано вимогу додаткових документів, які перевізник отримував до ухвалення регуляторного акта для підтвердження вже і так допущеного до перевезення автобуса, вважають автори документа.

На їхню думку, це сприятиме підвищенню ефективності регулювання на ринку внутрішніх і міжнародних автобусних перевезень.

Нагадаємо, що Україна і Норвегія продовжили "транспортний безвіз" до 30 вересня.

Джерело: mtu.gov.ua

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин