Що допоможе утриматися від імпульсивних покупок в останню п’ятницю листопада
"Чорна п’ятниця", як й інші великі розпродажі, змушує людей купувати все більше речей

Фото: pexels
Щороку, в останню п’ятницю листопада, відбувається всесвітній день розпродажу. Мільйони людей очікують знижок і кидаються в покупки. Часто вже за кілька днів вони розуміють, що більшість куплених ними речей їм не потрібна, тому думають, як повернути все назад.
Деталі
Фахівці радять людям бути уважнішими та не піддаватися імпульсивному процесу. Вони надають наступні поради:
- Перш за все, потрібно запланувати покупку заздалегідь та починати завчасно моніторити ціни. Здійснюючи покупку в магазинах, звертайте увагу не лише на ціну, а й на якість товару. Адже часто покупці в метушні складають у кошики товари з великою знижкою, а продавці збувають неякісні товари з вигодою для себе.
- Споживачу необхідно звернути увагу на наявність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про товар, щоб не потрапити на фальсифікований товар. Інформація про товари повинна бути зазначена на державній мові, а товари, які мають гарантійні терміни експлуатації, повинні супроводжуватися гарантійними талонами. Варто зазначити, що на товари, придбані зі знижкою, поширюються вимоги передбачені ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" щодо здійснення гарантійного ремонту товару, обміну або розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплачених коштів за товар.
- Важливо знати, що покупці не позбавлені й права обміну чи повернення товару зі знижкою протягом 14 днів. Відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів", якщо придбаний товар не підходить за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, то споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, а в разі відсутності товару — повернути сплачені кошти.
- При покупці товарів необхідно отримати від продавця розрахунковий документ. Адже, лише за його наявності в разі придбання неякісного товару або товару, який не підходить, споживач може повернути його в магазин.
Раніше ми писали про те, що Австрія зобов'язалася виділити додаткову гумпідтримку Україні на EUR8 млн.
Джерело:
ТГ-канал Захист прав споживачів
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!
Читайте також
Головне за сьогодні