Українці стали частіше купувати залізничні квитки через застосунок УЗ
У 2024 році 46% квитків купувались через застосунок, а роком раніше, цей показник становив лише 28%

В УЗ опублікували статистику щодо купівлі квитків у застосунку
Залізничний транспорт в Україні невпинно рухається до цифровізації, і це підтверджують цифри.
Деталі
За підсумками 2024 року 86% залізничних квитків українці купували онлайн, і це найвищий показник за всю історію Укрзалізниці.
Динаміка зростання вражає: у 2021 році таких квитків було 68%, у 2022 – 73%, а у 2023 – вже 80%.
Особливої уваги заслуговує популярність офіційного застосунку Укрзалізниці.
Якщо у 2023 році через нього купували 28% квитків, то у 2024 цей показник зріс до 46%.
Зручність, доступність та швидкість зробили застосунок справжнім фаворитом серед пасажирів.
Не менш цікавий факт: у 2024 році українці стали купувати вдвічі більше квитків для перевезення своїх чотирилапих друзів.
У порівнянні з 2023 роком кількість таких квитків зросла з 64 тисяч до 142 тисяч, що свідчить про зростаючу турботу про комфорт навіть для улюбленців.
Раніше стало відомо, якими були економічні результати листопада-грудня 2024 року.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!