Рекламне агентство "взяло" на роботу персонажа з мультсеріалу "Рік і Морті"
Персонаж "отримав" посаду креативного директора

Фото: jerrysmithcreative.com
Мережа ігор та кіберспорту DDB FTW оголосила у LinkedIn, що найняла Джеррі Сміта, батька Морті та зятя Ріка з популярного мультсеріалу "Рік і Морті" на посаду креативного директора.
Допис DDB FTW містить зображення профілю LinkedIn Джеррі Сміта, яке супроводжується підписом:
Щоб створити несподівану роботу, нам потрібен несподіваний талант. Представляємо нашого нового креативного директора Джеррі Сміта, який сьогодні приєднався до нашої глобальної команди. Джеррі — креатив легендарної кампанії "Голодний яблуками?" (епізод у серіалі) і приносить багаторічний досвід міжвимірного досвіду. Ласкаво просимо на борт!
Зазначимо, що у мультику Джеррі Сміт постійно перебуває у пошуках роботи. В акаунті персонажа в LinkedIn зазначені кілька попередніх посад, на яких він нібито працював, а саме креативник у Haas & Milan, керівник реклами в Headism Church, креативник/UX-розробник у LoveFinderrz. Окрім цього, у профілі є навіть посилання на сайт портфоліо Джеррі, де можна побачити проєкти, над якими він працював.
Генеральний директор DDB FTW Гевін Ченг зазначив:
Джеррі — унікальний талант, і коли ти бачиш, що він зробив, ти не можеш не відреагувати.
Сам персонаж (невідома людина, яка керує профілем) про нову роботу пише:
Я просто дуже радий повернутися в індустрію після всіх цих років боротьби. І я не можу не подякувати всім, хто допоміг мені скористатися цією можливістю.
Раніше інформували, Disney взяла на роботу користувача YouTube після того, як він покращив графіку в сцені "Мандалорця".
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!