Британська енергетична компанія випадково надіслала клієнтам чеки з компенсацією в $3 трильйони
Компенсація призначалась споживачам електрики, які постраждали від відключення через ураган

Британська компанія випадково відправила клієнтам чеки на трильйонні суми/Фото: Mufid Majnun/Getty Images
Британська енергетична компанія Northern Powergrid випадково надіслала 74 споживачам чеки з компенсацією на суму 2,3 трильйона фунтів стерлінгів (понад 3 трильйони доларів).
Деталі
Компанія намагалася виплатити компенсацію за відключення від електрики на декілька днів через ураган "Арвен", але у документацію помилково потрапила одна з характеристик лічильника електроенергії, і жителі Галіфакса та Ньюкасла отримали чеки з 13-значними сумами.
Читайте також: американська письменниця помилково звинуватила чоловіка у зґвалтуванні
У Northern Powergrid швидко помітили помилку й заблокували чеки клієнтів, щоб вони не могли перевести їх у готівку.
Енергетична компанія уже виплатила тисячі фунтів компенсації споживачам, які залишились без електроенергії на декілька днів після урагану, який пронісся містами на північному сході Англії.
Ми також повідомляли, що іспанський банк Santander помилково перевів на рахунки тисяч клієнтів у Великій Британії 175 мільйонів доларів. Інцидент трапився на Різдво, 25 грудня, і частина людей уже встигла витратити цей "подарунок".
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!