В Індії представили презерватив зі штучним інтелектом
Функції у цього ґаджета цікаві, але на жаль він виявився лише першоквітневим жартом

В Індії представили презерватив зі штучним інтелектом/Фото: Manforce
У цифрову еру, коли бренди постійно шукають інноваційні способи залучення аудиторії, індійський бренд презервативів Manforce Condoms представив презерватив з функціями штучного інтелекту. Презентація, звичайно, інтригує, але насправді є першотравневим жартом компанії.
Деталі
Бренд запустив кампанію, яка дражнила презентацію презервативів “Dot AI від Manforce Condoms” — вигаданого презерватива на основі штучного інтелекту, який обіцяв футуристичні функції. Кампанія зіграла на зростаючому захопленні штучним інтелектом, такими функціями, як мікро- та наносенсори, призначені для підвищення задоволення, автоматичні налаштування для персоналізованого досвіду та навіть додаток для відстеження ефективності.
Лише в Instagram першоквітнева рекламна кампанія зібрала 30 мільйонів переглядів, 70 000 лайків і 300 000 поширень.
Успіх кампанії підкреслює те, як бренди використовують гумор і цифрове оповідання, щоб зв’язатися з аудиторією. У той час як одні оцінили креативність цієї витівки, інші обговорювали правдоподібність інтимних рішень, керованих ШІ. Зрештою, кампанія досягла своєї мети — підняла галас, розпалила дискусію та зміцнила репутацію Manforce як майстра грайливого, нетрадиційного маркетингу.
Цікаво, що жарт індійськї компанії не є безпідставним. Американський стартап Ready намагається переосмислити типовий презерватив й справді створити щось схоже до того, про що жартує Manforce. Але, можливо, насправді це просто складніший пранк.
Раніше Ілон Маск з сиром на голові роздав мільйони доларів: що відбувалося на мітингу в США.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!