Скільки коштів політики витрачають на рекламу
Рух ЧЕСНО показав, які платформи надають звіти, а які приховують дані

Фото з pexels.com
Представники руху ЧЕСНО нагадали, що у 2024 році більше половини населення світу візьме участь у виборах. Так відбувається вперше, тому процес дуже цікавий з боку перевірки того, наскільки демократичні спільноти спроможні забезпечити прозорість виборчого процесу. Соцмережі стануть невід’ємною частиною виборів.
Деталі
У країнах зі сталою демократією політичні сили активно використовують політичну рекламу для мотивування виборців за них проголосувати. При цьому саме діджитал-платформи стали одним із основних інструментів не лише демократичної сторони виборів та чесного суперництва політичних сил, а й пропаганди та дезінформації.
Представники руху ЧЕСНО зазначають, що якщо платформа Meta з 2019 року оприлюднює дані щодо витрат на політичну та соціальну рекламу, то Google в Україні, як і в більшості країн світу, цього не робить. При цьому зазначається, що лише у Європейському союзі політики витратили на рекламу на цій платформі понад 30 млн євро.
Раніше ми писали про те, що Кулеба не вважає, що можливі кадрові зміни в уряді України вплинуть на відносини з партнерами.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!