Дослідження ІМІ: в українських онлайн-медіа зросла кількість політичної "джинси"
25% усіх виявлених матеріалів з ознаками замовних приходиться на політичних замовників

Фото з pexels.com
Інститут масової інформації провів щоквартальне дослідження і виявив, що 25% усіх виявлених в онлайн-медіа матеріалів з ознаками замовних приходиться на політичних замовників. У порівнянні з останнім кварталом 2023-го кількість таких публікацій зросла. При цьому зазначається, що матеріали, зроблені на користь політичних замовників, ніяк не маркуються.
Деталі
Найбільше матеріалів з ознаками замовних (6,5%) приходиться на користь Петра Порошенка. Найчастіше його слова наводить сайт Obozrevatel. Ідеться переважно про політичні заяви. Другим за масовістю вигодонабувачем від публікацій з ознаками замовних є Віталій Кличко. Проте кількість публікацій із згадуванням його імені зменшується.
Ще 10% матеріалів з ознаками "джинси" розміщено на користь політичних сил "Слуга народу", "Європейська солідарність", проєкту Артура Палатного "Українська команда", а також політиків Олени Шуляк, Максима Ткаченка, Олени Кондратюк, Сергія Пашинського, Бориса Філатова, Вадима Столара і разом із ними тимчасового виконувача обов'язків голови районної в Києві держадміністрації Миколи Калашника та російського режисера, колишнього художнього керівника "Бабиного Яру" Іллі Хржановського.
Дослідження проводилося 5-7 березня 2024 року в 23 популярних онлайн-медіа України.
Раніше ми писали про те, як використання ГМО врегульоване на законодавчому рівні.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!