ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Дослідження ІМІ: в українських онлайн-медіа зросла кількість політичної "джинси"

Політика 18:37 - 28 березня 2024

25% усіх виявлених матеріалів з ознаками замовних приходиться на політичних замовників

Дослідження ІМІ: в українських онлайн-медіа зросла кількість політичної "джинси"

Фото з pexels.com

Інститут масової інформації провів щоквартальне дослідження і виявив, що 25% усіх виявлених в онлайн-медіа матеріалів з ознаками замовних приходиться на політичних замовників. У порівнянні з останнім кварталом 2023-го кількість таких публікацій зросла. При цьому зазначається, що матеріали, зроблені на користь політичних замовників, ніяк не маркуються.

Деталі

Найбільше матеріалів з ознаками замовних (6,5%) приходиться на користь Петра Порошенка. Найчастіше його слова наводить сайт Obozrevatel. Ідеться переважно про політичні заяви. Другим за масовістю вигодонабувачем від публікацій з ознаками замовних є Віталій Кличко. Проте кількість публікацій із згадуванням його імені зменшується.

Ще 10% матеріалів з ознаками "джинси" розміщено на користь політичних сил "Слуга народу", "Європейська солідарність", проєкту Артура Палатного "Українська команда", а також політиків Олени Шуляк, Максима Ткаченка, Олени Кондратюк, Сергія Пашинського, Бориса Філатова, Вадима Столара і разом із ними тимчасового виконувача обов'язків голови районної в Києві держадміністрації Миколи Калашника та російського режисера, колишнього художнього керівника "Бабиного Яру" Іллі Хржановського.

Дослідження проводилося 5-7 березня 2024 року в 23 популярних онлайн-медіа України.

Раніше ми писали про те, як використання ГМО врегульоване на законодавчому рівні.

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин