Вчені розповіли, чому корисно робити перерви під час вивчення нової інформації
Вчені провели експеримент на мишах

Фото: Getty Images/Автор: Ian Waldie
Німецькі вчені розповіли, чому корисно робити перерви під час вивчення нової інформації. З'ясувалося, що для навчання краще використовувати ефект інтервалу.
Психолог Герман Еббінгаус в кінці XIX століття описав цю методику. Вона полягає в тому, що інформація більш ефективно кодується в довготривалій пам'яті, коли навчальні заняття чергуються з великими перервами.
Німецькі вчені провели експеримент на мишах. Гризуни повинні були знайти в лабіринті шматок шоколаду з трьох спроб. В одному випадку вони йшли одна за одною без пауз між ними, а в іншому - з тривалими перервами.
Результат показав, що миші, яких тренували з довгими перервами між фазами навчання, не могли швидко запам'ятати місце знаходження шоколаду. Проте, на наступний день, чим довше були паузи, тим краще була їх пам'ять.
Вчені проаналізували активність нейронів в області мозку, що лежить в основі процесів навчання. Послідовні спроби були представлені різними кластерами активності нейронів. Тільки з великими перервами між фазами навчання були виявлені подібні моделі діяльності нейронів.
Результати вказують на те, що перерви між фазами навчання можуть зміцнити шляхи довготривалої пам'яті. Цей механізм грає істотну роль в ефекті інтервалу.
Раніше дослідження показало, що телефонні розмови позитивно впливають на емоційний стан людини.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!