ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

4 туристичні тренди, які втратять актуальність у 2024 році

Суспільство 16:42 - 08 січня 2024

Вони потроху втрачають популярність

4 туристичні тренди, які втратять актуальність у 2024 році

Які тренди в подорожах стануть неактуальними у 2024 році? / Фото: Pixabay

Новий рік приносить прогнози щодо подорожей, які охоплюють все: від того, де ми будемо відпочивати у 2024 році, до того, як ми туди доберемося, а також нові готелі, які варті того, щоб бути в захваті від них. Але як щодо туристичних трендів, які виходять з моди?

Скіплагінг як спосіб заощадити гроші на перельотах

Скіплагінг, також відомий як "приховані міські рейси", став популярною стратегією економії серед авіамандрівників в останні роки. Замість того, щоб бронювати безпосадочний рейс до місця призначення, ви можете заощадити трохи грошей, забронювавши місто призначення як пересадку, а потім зіскочити з нього після першого етапу перельоту. Наприклад: Замість того, щоб бронювати безпосадочний рейс з Нью-Йорка до Орландо, ви бронюєте рейс з Нью-Йорка до Далласа з пересадкою в Орландо, де ви виходите з літака.

Пропуск пересадки може заощадити мандрівникам пару сотень баксів на перельоті, але головне – бронювати квитки в один кінець. Ви також не можете перевірити (або навіть пройти контроль на виході з літака) свої валізи, тому що вони відправляться до кінцевого пункту призначення, зазначеного у квитку. "Тревел-хакінг" набрав обертів у TikTok, а сайт Skiplagged.com став популярним місцем, де можна знайти такі пропозиції на рейси.

Так чому ж це "не працює" в новому році? Авіакомпанії починають ще жорсткіше переслідувати скіплагерів, погрожуючи заборонити їм літати на їхніх літаках, позбавити статусу пасажира або стягнути більшу суму за квиток.

Чайові в готелях

Пандемія прискорила тенденцію до безготівкового суспільства. Згідно з даними Pew Research Center, у 2022 році 41% американців заявили, що жодна з їхніх покупок протягом звичайного тижня не оплачується готівкою, що порівняно з 29% у 2018 році та 24% у 2015 році.

Але що це означає для галузей, які покладаються на чайові, наприклад, для покоївок у готелях?

Готелі все частіше експериментують з мобільними варіантами чайових, розміщуючи в номерах QR-коди, які дозволяють залишати чайові для покоївок. Компанія Wyndham Hotels & Resorts стала піонером у цій сфері, коли у 2022 році запровадила безготівкові чайові Béné для своїх американських і канадських франчайзі. У листопаді 2023 року Grazzy, цифрова платформа для отримання чайових, оголосила про те, що вона є найкращим постачальником послуг для готелів Hyatt.

Grazzy допомагає працівникам сфери обслуговування збирати чайові, які через безготівкові інновації роками ставали дедалі рідшими, – каже засновник і генеральний директор Grazzy Рассел Леммер (Russell Lemmer).

Завдяки цьому готелі мають більше шансів утримати талановитих працівників, каже Леммер.

Насичені маршрути для відпустки

Можливо, ви чули про "повільні подорожі" або більш цілеспрямовані поїздки. Ідея полягає в тому, щоб сповільнитися, щоб не повертатися додому з відчуттям, що вам потрібна відпустка після відпустки.

Аманда Аль-Масрі, віцепрезидент компанії Hilton з питань оздоровлення, називає 2024 рік "роком великої перезарядки".

У 2024 році мандрівники відмовляться від перевантажених маршрутів і стануть більш уважними до свого здоров'я під час подорожі, – каже Аль-Масрі.

Вона зазначає, що у звіті Hilton про тенденції 2024 року було виявлено, що причиною № 1, через яку люди хочуть подорожувати у 2024 році, є відпочинок та підзарядка.

Відвідування популярних у туристів місць

Овертуризм став гарячою темою у 2023 році, а також у 2024 році, оскільки низка популярних туристичних дестинацій почне стягувати з відвідувачів нові податки та збори. Венеція, яка перебувала на межі визнання ЮНЕСКО "містом, що перебуває під загрозою зникнення", почне стягувати 5,38 доларів США з одноденних відвідувачів. Балі з 14 лютого стягуватиме з відвідувачів близько 10 доларів на день, щоб допомогти оплатити культурні програми та витрати на прибирання. Амстердам запровадить найбільший туристичний податок у Європі у 2024 році, підвищивши вартість проживання з 7% до 12,25%.

Хоча ці місця й надалі відвідуватиме величезна кількість туристів, ми бачимо, що туристичні ради все частіше говорять про нестабільність туризму в цих місцях, і ми бачимо, що це відштовхує мандрівників від відвідування цих місць, – каже Майкл Розенбліт, який разом зі своєю партнеркою Меггі керує туристичним сайтом The World Was Here First, який пропагує відповідальний туризм.

Натомість, за словами Розенбліта, люди хочуть глибше зануритися в культуру місця, яке вони відвідують, що може статися, якщо вони довше залишатимуться в одному місці і братимуть участь у місцевих заходах, таких як кулінарні тури та уроки ремесел.

Нещодавно ми розповідали, як підготуватися до зимової подорожі на авто.

Джерело: Forbes

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин