Яку інформацію має містити "Куточок покупця" і навіщо він потрібен
Він має бути розміщений на видному, доступному місці та правильно оформлений

Куточок покупця має бути в кожному магазині / Фото: Жмеринка.City
Уряд України затвердив правила щодо "Куточка покупця" ще 2006 року постановою №833.
Деталі
Він необхідний кожній торговельній точці, представники якої продають товари покупцям, а розташовуватися він має на видному місці.
Такий стенд має розміщується на помітному місці таким чином, щоб покупець мав змогу міг підійти до нього, оглянути та ознайомитися з потрібною інформацією
"Куточок покупця" є інформаційним стендом з відомостями, що можуть бути корисними покупцям і забезпечити захист їхніх прав.

Так, він обов'язково має містити:
- Найменування власника або уповноваженого ним органу;
- Адресу та контакти органів, які забезпечують захист прав споживачів;
- Ліцензії на торгівлю алкоголем і тютюном.
Споживач може попросити відповідального працівника надати йому Порядок, санітарні норми або Закон "Про захист прав споживачів".
Правильно оформлений куточок споживача наочно демонструє легальність діяльності суб’єкта господарювання
Раніше ми дізналися, які права у споживача на випадок гарантійного ремонту.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!