ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Що робити в разі несправності нової побутової техніки: покупцям нагадали про права

Суспільство 20:22 - 01 лютого 2024

Споживач має право звернутися до продавця або виробника з письмовою заявою та певними вимогами

Як чинити з товаром, якщо він перестав нормально працювати / Фото: senivpetro/Freepik

Як чинити з товаром, якщо він перестав нормально працювати / Фото: senivpetro/Freepik

Не всі покупки приносять радість і задоволення, адже в деяких випадках щойно куплена побутова техніка може влаштувати нервування неналежною роботою. Українцям нагадали, що робити в таких ситуаціях.

Деталі

Відповідно до закону "Про захист прав споживачів", якщо недоліки виявлено до закінчення гарантійного строку, покупець має повне право попросити продавця на вибір:

  1. Знизити ціну за товар із дефектом;
  2. Відремонтувати техніку в розумні терміни;
  3. Повернути гроші за усунення недоліків.

Якщо були виявлені істотні недоліки, які утворилися з вини виробника або продавця, то покупець може попросити розірвати договір і вимагати повернення його вартості.

Альтернативним рішенням буде заміна товару на аналогічний, але вже за бажанням самого покупця.

Важливо розуміти, що під істотним мається на увазі такий недолік, через який нормально користуватися покупкою не виходить.

Пам'ятайте, що усунути дефект продавець повинен протягом 14 днів. Якщо виконувався ремонт за гарантією, то гарантійний термін продовжується на той час, що товар перебував у сервісному центрі.

У разі порушення прав можна звернутися по допомогу до Держпродспоживслужби або до суду, щоб домогтися виконання вимог законодавства.

Раніше ми перерахували, куди звертатися, щоб захистити права споживачів у різних випадках.

Джерело: t.me/zahust_prav

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин