Як пенсіонерам доповнити пенсійну справу новими даними: інструкція ПФУ
Можливість подати в електронному вигляді нові дані реалізовано на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України

Як подати уточнюючі дані до ПФУ по інтернету / Фото: Freepik
Пенсійний фонд України нагадав, що згідно з системою державного пенсійного страхування, одержувачі виплат повинні передавати фахівцям підрозділів ПФУ нові дані.
Деталі
Їх додають в особисту облікову картку пенсіонера. Робити це необхідно під час зміни паспорта на посвідчення нового типу, зміни імені або прізвища, коду платника податків тощо.
Відвідувати органи ПФУ особисто при цьому не потрібно — процедуру можна виконати через інтернет. Спеціально для цього було запущено офіційний сайт Пенсійного фонду.
Перейдіть за посиланням відомства та увійдіть в особистий акаунт. Для цього вам знадобиться кваліфікований електронний підпис.
Потім перейдіть у розділ "Про пенсійне забезпечення" і знайдіть пункт "Внесення змін до пенсійної справи". Далі система відкриє перелік заявок, з яких слід обрати потрібну.
Внесіть нову інформацію в полях заяви, а потім уважно все перевірте та завантажте скановані копії документів.
Після цього залишиться лише дати згоду на обробку даних, сформувати заяву, підписати електронним підписом і відправити.
Результати мають відобразитися після розгляду заявки в розділі "Мої звернення".
Раніше ми дізналися, чи потрібно при виході на пільгову пенсію подавати довідки про пільговий характер роботи.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!