Навіщо потрібна електронна трудова книжка і як нею користуватися: відповідь Кабміну
З 2026 року паперові книжки стануть не обов'язковими

Плюси електронної трудової книжки / Фото: t.me/uriad24
Кабінет міністрів України регулярно відповідає на поширені запитання громадян, щоб допомогти їм скористатися необхідними послугами, отримати кваліфіковану допомогу або оформити різноманітні виплати.
Деталі
Цього разу в уряді пояснили, у чому полягають плюси електронної трудової книжки. Також населенню розповіли, як користуватися такою опцією.
По суті, вона замінює паперовий аналог, а діяти вона почала в Україні з 10 червня 2021 року.
З її допомогою можна онлайн перевірити інформацію про набутий стаж, записи про прийняття на роботу, переведення чи звільнення.
Це буде корисним, коли потрібно спростити облік трудової діяльності або позбутися зайвого документообігу.
Також електронна трудова книжка вбереже від втрати цінної інформації, а в майбутньому її можна буде використовувати для автоматичного призначення пенсії за віком.
Раніше швейцарська влада схвалила виділення Україні понад EUR1,5 млн на відновлення країни.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!