Українські споживачі зможуть захистити свої права через чат-бот
Чат-бот є одним із компонентів системи Е-споживач

Фото автора Anna Shvets: Pexels
В Україні в тестовому режимі запустили чат-бот від Держпродспоживслужби, в якому всі українці можуть поскаржитися на порушення споживчих прав.
Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька підкреслила, що в час діджиталізації необхідно створювати зручний інструмент для комунікації між українцями і Державною службою України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів.
У службі сподіваються на відгук громадян, так як завдяки розробці не потрібно буде стояти в черзі, досить зайти в Telegram і знайти @derzhspozhivsluzhba_bot.
Інструкція, як залишити заявку:
- Внести дані заявника;
- Вибрати тип звернення: пропозиція, заява, скарга;
- Залишити своє повідомлення;
- Відповісти на питання;
- Також є можливість додати фото-, відеоматеріал.
Раніше ми повідомили, що Україна опустилася на два рядки в рейтингу інноваційних країн.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!