Що робити, якщо вирішили повернути кошти за неякісний товар, але ціна вже змінилася: рекомендації
Якщо товар виявився неякісним і доведено, що недолік виник з вини виробника, а не споживача, ви маєте право замінити товар на аналогічний чи повернути кошти

Що робити, якщо вирішили повернути кошти за неякісний товар, але ціна вже змінилася/Фото: pexels
Якщо ви придбали неякісний товар і хочете його повернути, але у магазині побачили, що ціна на нього змінилася, як діяти.
Поради дали у Захисті прав споживачів.
Деталі
“Якщо товар виявився неякісним і доведено, що суттєвий недолік виник з вини виробника, а не споживача, ви маєте право замінити товар на аналогічний чи повернути кошти”, - йдеться у повідомленні Захисту прав споживачів у Телеграмі.
Згідно з повідомленням, на момент розірвання договору купівлі-продажу споживач має право: повернути суму зазначену в чеку, якщо вартість товару зменшилася та повернути суму, що зазначена на ціннику, якщо ціна товару збільшилася.
Тобто, якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, покупець має право отримати повну суму сплачених коштів, вказаних у розрахунковому документі.
Якщо ж ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, споживач має право отримати більшу суму, тобто ту, що зазначена на ціннику.
Також у відомстві нагадали про терміни.
Сплачені за товар кошти ви маєте право повернути в день звернення чи протягом 7 днів.
Якщо ж ви прихильник онлайн-шопінгу і скористалися послугами інтернет-магазину - то не більше ніж тридцять днів.
Нагадаємо, що податкова служба запустила мобільний додаток для користувачів.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!