Куди звертатися у разі неправомірного списання коштів мобільним оператором чи Інтернет-провайдером
Споживач має право на подання звернень (скарг) щодо надання електронних комунікаційних послуг

При отриманні послуг мобільного зв'язку споживач має право знати, за що саме він платить/Фото: Unsplash
На сьогодні майже кожен громадянин України є користувачем послуг мобільного зв’язку та Інтернету. Досить часто виникають ситуації, коли нарахування/списання коштів стає несподіванкою для абонентів. Розповідаємо, куди звертатися у таких випадках.
Деталі
Держпродспоживслужба нагадує деякі пункти із переліку прав споживачів під час замовлення або отримання телекомунікаційних послуг. Споживач має право на:
- безоплатне отримання від оператора, провайдера вичерпної інформації про зміст, якість, вартість та порядок надання послуг;
- отримання від оператора, провайдера відомостей щодо наданих послуг;
- обмеження оператором, провайдером телекомунікацій доступу споживача до окремих видів послуг на підставі його власної письмової заяви;
- повернення від оператора, провайдера невикористаної частки коштів у разі відмови від передплачених послуг у випадках і порядку, визначених цими Правилами, а також договором приєднання щодо виконання благодійного телекомунікаційного повідомлення (у разі укладення такого договору);
- відмову від телекомунікаційних послуг у порядку, встановленому договором про надання телекомунікаційних послуг;
- відмову від оплати телекомунікаційної послуги, яку вони не замовляли;
- отримання відомостей щодо можливості та порядку відмови від замовленої телекомунікаційної послуги;
- оскарження неправомірних дій оператора, провайдера шляхом звернення до суду та уповноважених державних органів.
Разом з цим, українцям нагадують, що споживач має право на подання звернень (скарг) щодо надання електронних комунікаційних послуг постачальнику електронних комунікаційних послуг, регуляторному органу, іншим органам державної влади відповідно до компетенції, а також на їх розгляд та належне реагування щодо поновлення його прав і захисту законних інтересів відповідно до законодавства.
Якщо у вас є підстави вважати, що списання коштів сталося неправомірно, а претензії ігноруються суб’єктом господарювання, ви маєте право подати скаргу до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем проживання.
"У мене немає здачі, іди міняй, де хочеш", — такі слова від касира хоча б раз чула кожна людина. Раніше ми пояснювали, чи може продавець відмовити у покупці, якщо немає решти.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!