ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Зміни у використанні соціальних мереж: результати дослідження

Технології 19:56 - 04 лютого 2024

На цифри вплинули нові алгоритми по контенту

соцмережі

Дослідження по користуванню соцмережами. Фото: Ярослав Железняк

TikTok перегнав у споживанні Facebook. У минулому році майже половина часу, проведеного з мобільними екранами у світі, припадала на соціальні додатки, а більше чверті часу люди користувались смартфонами. Цікавими результатами дослідження поділився у Телеграм народний депутат Ярослав Железняк.

З появою TikTok та інших платформ, соціальні медіа як Facebook почали перетворюватися на "телевізійні". Тобто стрічки для пасивного споживання замість місць для взаємодії між друзями. Тільки 28% американців зазначили, що їм подобається документувати своє життя в онлайні, що є зниженням з 40% у 2020 році. 61% стверджують, що стали більш вибірковими у тому, що вони публікують.

На цифри вплинули і алгоритми по контенту.

Той самий TikTok використовує "граф інтересів" користувачів замість "соціального графа" для рекомендації відео, що стало новим трендом у соціальних медіа, якому послідували інші великі платформи.

Нардеп підкреслює, що соціальні мережі кардинально змінились: якщо раніше вони показували оновлення від контактів користувача в хронологічному порядку, то тепер вони використовують алгоритми для показу контенту, який може виявитися цікавим, незалежно від того, чи належить він до кола друзів чи сім'ї користувача.

Раніше Ярослав Железняк ділився, скільки людей користуються соцмережою Meta (Facebook).

Meta, до свого 20-річчя має 3 млрд користувачів, що становить близько 60% усіх користувачів інтернету. Це робить його найбільшою соціальною мережею у світі

Він також розповідав, який нині капітал у Meta.

Раніше ми ділились, як розробники використовують можливості ШІ.

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин