Техногіганти домовилися обмежити вплив ШІ на вибори у США
Вони намагатимуться мінімізувати ризики впливу на результати

Компанії зі штучним інтелектом погоджуються обмежити вплив на вибори у США/Фото: Getty Images
Google, Microsoft, OpenAI, Meta, TikTok, і Adobe, розробили угоду для боротьби з поширенням AI-генерованого контенту на виборах. Про це повідомив нардеп Ярослав Железняк.
Деталі
Угода не передбачає повної заборони політичного AI-контенту, але включає зобов'язання розробляти заходи для ідентифікації, маркування та контролю такого контенту.
Угода визнає, що AI-генерований контент може становити ризик для чесних виборів, і пропонує заходи для мінімізації цього ризику, включаючи освіту громадськості про небезпеки AI.
Це добровільні зобов'язання, підписані компаніями після зустрічі в Білому домі, що мала на меті ідентифікацію та маркування фальшивого AI-контенту на вебсайтах.
Варто відзначити, що X (раніше Twitter) не є підписантом цієї угоди.
Нагадаємо, що Meta готується застосовувати мітки, які дозволять розрізнити контент, створений ШІ.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!