Google тестує нову функцію у пошуковику
Деякі користувачі тепер можуть бачити блакитні галочки біля результатів пошуку

Google випробовує сині галочки у пошуку/Фото: Sean Gallup/Getty Images
Google тестує нову функцію у пошуковику, яка має допомогти користувачам розрізняти підроблені та шахрайські сайти популярних компаній. Для цього планують використовувати уже перевірені у соцмережах блакитні галочки.
Деталі
Деякі користувачі Google зараз можуть бачити блакитні прапорці біля деяких результатів пошуку. Ці прапорці означають, що посилання, біля якого вони відображаються, є офіційним сайтом компанії, яку ви шукали (Microsoft, Apple тощо). Це потрібно, щоб користувачі не переходили на сайти-імітатори, які намагаються наживатися на популярному бренді.

При наведенні курсора миші на галочку з'явиться повідомлення про те, що сигнали Google вказують, що це справжній сайт компанії, але Google не гарантує достовірності бізнесу чи його продуктів. Речник Google зі зв’язків із громадськістю Моллі Шахін зазначає:
Ми регулярно експериментуємо з функціями, які допомагають покупцям визначати надійні компанії в Інтернеті, і зараз ми проводимо невеликий експеримент, який показує галочки біля певних компаній у Google.
Новий пошуковий експеримент може стати розширенням функції Google Brand Indicators for Message Identification (BIMI), яка використовується для відображення галочок у додатках Gmail і мобільних додатках поруч із відправниками, які прийняли платформу перевірки. Поки невідомо коли Google повноцінно запустить функцію і чи це взагалі точно станеться.
Раніше ми повідомляли, що компанія Heel представила перший у світі віртуальний повідець для собак.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!