Google переробить алгоритми стеження за користувачами
Нові технології задіють для захисту конфіденційності користувачів

Нові технології задіють для захисту конфіденційності користувачів (Фото: Pixabay/Автор: Simon)
Стало відомо, що компанія Google застосує нові технології, які дають змогу захистити конфіденційні дані користувачів. Тепер реклама не буде збирати інформацію з пристроїв.
Представники Google заявили, що вони займаються видаленням сторонніх файлів cookie з пристроїв. Також вони розповіли про те, що їх алгоритми для відстеження активності користувачів будуть відключені. Замість цього вони мають намір використовувати технології, які навпаки, будуть зосереджені на захисті даних користувачів. Незабаром всі алгоритми, які відстежують активність, будуть видалені з усіх сервісів компанії.
Нові рішення від компанії допоможуть позбутися від реклами, яка використовує дані користувачів для побудови рекомендацій. Поки вони не повідомили, яким чином реклама буде таргетуватися, якщо дані не будуть збиратися.
Замість звичного рішення, компанія заявила про те, що буде використовувати технологію FLoC. Вона дозволить за допомогою штучного інтелекту аналізувати дію користувачів мережі, без необхідності збирати дані. Алгоритм розділяє користувачів на різні групи, після чого підлаштовує рекомендації виходячи з аналізу їх поведінки.
Ще не відомо, коли саме трапиться перехід до використання FLoC, але Google натякає на те, що подібне може статися вже до кінця 2021 року.
Раніше ми повідомляли, що на компанію Apple подали в суд через iPhone
Також відомо, що схвалено закон про "податок на Google"
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!