Під час війни в Україні всі національні канали зобов'язані транслювати телемарафон — РНБО
Відповідний указ підписав Володимир Зеленський вчора, 19 березня

Усі канали повинні об'єднатися та транслювати марафон. Фото: Pexels/Автор- Cottonbro
РНБО підпорядкувала цифрове телебачення державі та зобов’язала телеканали транслювати спільний марафон відповідно до Указа президента України №152/2022 “Щодо реалізації єдиної інформаційної політики в умовах воєнного стану”.
Тепер питання єдиної інформаційної політики є пріоритетним питанням національної безпеки. Шляхом реалізації цього держава бачить об’єднання усіх загальнонаціональних телеканалів, програмне наповнення яких складається переважно з інформаційних та/або інформаційно-аналітичних передач у єдину платформу – цілодобовий інформаційний марафон “Єдині новини #UАразом”
У свою чергу власник телеканалу “Еспресо ТВ” Микола Княжицький заявив:
Вороги у владі штовхають президента не на боротьбу з “Росією 24”, яку включили у Мелітополі, а на боротьбу з українськими патріотичними каналами, які на відміну від “Інтера” не підтримували ОПЗЖ і не прославляли агресора
Він зізнався, що телеканал “Еспресо” ніхто не запрошував до участі в телемарафоні, тому планує звертатися з цього приводу до депутатів Європарламенту, Конгресу та Сенату США, а також парламентарів ЄС.
Голова Комітету Верховної Ради з питань інтеграції України до Європейського Союзу Іванна Климпуш-Цинцадзе назвала указ “Про заборону мовлення інформаційних каналів” “дуже небезпечним”.
Читайте також: В Україні з'явився бот, який може перевіряти новину на справжність
Робити цей марафон чомусь не запросили канали “Прямий”, “Еспресо” та “5-й”. І так виглядає, що тепер саме ці канали, які завжди були на сторожі державності, хочуть вимкнути. Зате “Інтер”, який своєю багаторічною підривною діяльністю привів цю війну в Україну, буде і далі мовити
Вона висловила сподівання, що президент не допустить розколу суспільства “шляхом затуляння рота патріотичним ЗМІ”.
Медіаексперт, головний редактор “Детектор Медіа” Отар Довженко зі свого боку припустив, що причиною такого кроку може бути створення передумови для виділення медіагрупам грошей із бюджету для компенсації їхніх витрат на участь у марафоні.
За інформацією надійних джерел, місяць марафону коштує кожній із чотирьох комерційних медіагруп приблизно мільйон доларів. А не заробляють вони при цьому взагалі нічого, бо реклами нема. Тому медіагрупи просять компенсації з бюджету
Раніше ми повідомляли, що Мінцифри анонсувало запуск "Дія TV" для користувачів. Тепер там можна також подивитися телемарафон.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!