ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

"Хочете лідирувати на ринку? Товаришуйте з Generative AI", – програміст Мозолевський

Технології 20:10 - 05 грудня 2024

Генеративний ШІ дає змогу не лише оптимізувати процеси, а й створювати інноваційні продукти та послуги

"Хочете лідирувати на ринку? Товаришуйте з Generative AI", – програміст Мозолевський

"Хочете лідирувати на ринку? Товаришуйте з Generative AI", – програміст Мозолевський

Бізнес давно поставив собі на службу штучний інтелект, але потенціал Generative AI відкриває для компаній безпрецедентні можливості.

Генеративний ШІ дає змогу не лише оптимізувати процеси, а й створювати інноваційні продукти та послуги, зміцнюючи стан бізнесу на ринку.

Як за допомогою Generative AI стати лідером ринку, розповів старший інженер-програміст компанії Writer, що спеціалізується на розробці генеративних AI-рішень для підприємств, Дмитро Мозолевський.

Цей експерт брав безпосередню участь у розробленні повнофункціональної платформи Writer, яка сьогодні оцінюється у 200 млн доларів і використовується компаніями L'Oréal, Salesforce, Intuit, Авангард, Uber та Accenture. А знані клієнти, як відомо, найкраща репутаційна рекомендація.

– Дмитре, що такого унікального у вашому Writer?

– У нас є все з Generative AI-продуктів разом узятих. Наш Writer пропонує платформу повного циклу, яка дає змогу вбудувати генеративний AI в будь-які бізнес-процеси й цим не тільки автоматизувати та оптимізувати їх, а й створити нові можливості для зростання та розвитку на ринку.

У Writer ціла родина мовних моделей Palmyra, які ми спеціально тренували для корпоративних сценаріїв використання. Вони тренуються відповідно до галузевих стандартів та специфічних вимог різних сегментів.

– То що, зовсім без ризиків?

– Якщо вони є, то найменші. Ми спеціально акцентуємо на прозорості наших моделей, адже вони в open-source і кожен може спробувати, як вони працюють. До речі, наголошу: ми тренуємо моделі без даних клієнтів, а це означає, що ми гарантуємо конфіденційність і безпеку.

– Іншими словами, хочеш стати лідером ринку…

– Товаришуй із Generative AI (сміється). Саме так. Writer користуються корпорації-гіганти, чиї назви вписані в найуспішніші сторінки світового бізнесу. І повірте, маленьким компаніям нічого не заважає розвиватися так само ефективно, щоб за кілька років скласти гідну конкуренцію мастодонтам. Достатньо не відставати від світу, чітко бачити свої орієнтири та грамотно впроваджувати потрібні інновації.

– Чому взагалі з'явилася ідея створити Writer?

– Writer пройшов кілька ітерацій. Спочатку була платформа Qordoba, яка працювала з 2014 до 2020 року. Компанія багато експериментувала з машинним навчанням, і це була досить логічна еволюція, коли з платформи для перекладу контенту Qordoba перетворилася на платформу для створення контенту, дотримання стильового гіда та управління перекладами, забезпечуючи єдиний брендовий голос та сполучення у всіх каналах комунікації. Саме в цей момент відбувся поворот у бік Generative AI, і компанія зробила ребрендинг, взявши назву Writer.

– А якою була ваша участь?

– Я був у складі головної команди, поки ми проходили через перший інвестиційний раунд стартапу (series A), який становив 100 мільйонів доларів, та другий раунд фінансування (series B), коли ми зібрали вже 200 мільйонів. Вся моя робота мала на це вплив, я маю повне право пишатися (усміхається).

– Чи розвиватимете ви далі Writer?

– Звичайно, хоч ми й так уже розвинули його до дуже гарного рівня. У нас буквально є покриття кожної платформи, а побудований нашими клієнтами додаток може вбудовуватися в будь-який вебдодаток або використовуватися із Chrome-розширення чи desktop-додатка.

У нас пішло на це багато часу, але масштаб наших клієнтів валідує успіх. Тому новим кроком будуть AI-агенти. Ми вже активно над цим працюємо та найближчими місяцями покажемо результати.

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин