Маленький Highlander: Toyota представила оновлений кросовер Yaris Cross
Цікаво, що європейська модель Yaris Cross кардинально відрізняється від цієї автівки, яка створена для ринку Індонезії

Toyota представила повністю новий кросовер Yaris Cross/Фото: Toyota
Toyota випустила в Індонезії абсолютно новий Yaris Cross, який не пов’язаний з європейським кросовером В-класу з такою ж назвою. Модель переймає стилістичні риси від більших паркетників RAV4 і Highlander, пропонуючи вибір між бензиновою та гібридною силовими установками.
Деталі
Новий Yaris Cross займатиме місце між Raize та Corolla Cross у лінійці Toyota на ринку Індонезії. Велика решітка радіатора й агресивні фари спереду нагадують Highlander, тоді як квадратні колісні арки, вікна, стійки та задні ліхтарі створюють враження, що ви дивитеся на RAV4.
Toyota хвалиться місткістю п'ятимісного салону, який за деякими параметрами можна порівняти з автомобілями сегмента вище. Крім того, акумуляторна батарея на гібриді встановлена під задніми сидіннями, тому вона не забирає простір багажника, який, відповідно до заяв, є найбільшим у своєму сегменті.
Приладова панель виглядає досить просто, але сучасно, з 10,1-дюймовим дисплеєм інформаційно-розважальної системи та 7-дюймовою цифровою панеллю приладів. Обладнання може включати освітлення, бездротову зарядну панель, панорамний люк, двері багажника з електроприводом і комплект ADAS Toyota Safety Sense.





Повідомляється, що індонезійська специфікація Toyota Yaris Cross заснована на платформі DNGA і має розміри 4310 мм в довжину, 1770 мм в ширину і 1615 мм у висоту з колісною базою 2620 мм. Ці цифри роблять кросовер на 130 мм довшим за європейський Yaris Cross на платформі TNGA.
Модель доступна з двома варіантами силових агрегатів – бензиновим і гібридним. Чотирициліндровий 1,5-літровий атмосферний двигун Dual VVT-i видає 105 к.с. і 138 Нм крутного моменту. Його можна поєднувати з п’ятиступінчастою механічною або варіаторною коробкою передач, причому обидві передають потужність на передню вісь.
Що стосується більш ефективного гібрида, то він поєднує в собі 1,5-літровий двигун з електродвигуном, літій-іонний акумулятор і варіатор. Електродвигун видає 79 к.с. (59 кВт / 80 к.с.) і 141 Нм, а двигун внутрішнього згоряння — 90 к.с. і 121 Нм крутного моменту. Сукупна потужність становить 110 к.с., що трохи менше, ніж у гібридів Toyota для ЄС.
Раніше Alpine представила спортивний електричний хетчбек A290_β з кермом посередині. Серійна версія цього вражаючого концепткара має з'явитися у 2024 році.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!