Google запустив нові функції зі штучним інтелектом
Вони повинні допомогти роботодавцям краще розміщувати рекламу

Google запустила новую функцию/Фото: Getty images
Google Alphabet запустив дві функції штучного інтелекту для рекламодавців, щоб вони змогли знайти найкращі місця розміщення реклами.
Деталі
Перша функція називається Demand Gen, яка використовує ШІ для розміщення рекламних оголошень на Gmail, YouTube та Shorts.
Друга функція зосереджена на пошуку місць розміщення реклами, щоб збільшити кількість переглядів відеореклами.
Як повідомляє віцепрезидент Google та генеральний менеджер з реклами Відхья Шрінівасан, ранні тести показують, що бренди отримали в середньому на 40% більше переглядів відео за допомогою нового інструменту.
Маск боротиметься з "роями передових ШІ-ботів": у Twitter з'явиться оновлення.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!