Лікарні почали впроваджувати чат-бот Google: як він допомагає пацієнтам
Штучний інтелект зможе допомогти людям, які не можуть потрапити на прийом до лікаря

Google вже тестує медичного чатбота в лікарнях/Фото: Getty Images
Компанія Google розпочала випробування свого штучного інтелекту в одній із лікарень США. Чат-бот на основі мовної моделі Med-PaLM 2 з квітня проходить тестування в лікарні Mayo Clinic.
Деталі
Google Med-PaLM 2 призначений для відповідей на запитання медичного характеру і розроблений на основі PaLM 2 - мовної моделі, що лежить в основі Bard Google. Нова модель може бути особливо корисна в країнах з "обмеженим доступом до лікарів", тобто допомогти бідним людям отримати медичну допомогу, якщо вони не мають коштів на повноцінний похід до лікарні.
Розробники обіцяють, що пацієнти, які будуть користуватися Med-PaLM 2, контролюватимуть свої дані. У компанії запевнили, що особисті медичні дані будуть зашифровані, і Google не матиме до них доступу.
Під час дослідження штучного інтелекту лікарі виявили деякі неточності і неактуальну інформацію у відповідях, наданих Google Med-PalM 2. При цьому майже за всіма іншими показниками, такими як демонстрація доказів міркувань, підтверджені консенсусом відповіді або відсутність ознак неправильного розуміння, Med-PaLM 2 працював приблизно на рівні лікарів.
У Канаді вчені розробили модель штучного інтелекту, яка може точно передбачити, чи пацієнт переживе рак. Програма прогнозує результат лікування онкології, аналізуючи нотатки лікаря.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!