Байк для Бетмена: Yamaha представила вражаючий двомоторний електровелосипед
Yamaha перенесла свою чудову (але непопулярну) систему 2WD з мотоциклів на гірські велосипеди

Yamaha показала велосипед з повним приводом/Фото: Yamaha
Усі ми любимо фантастичні транспортні засоби Бетмена з фільмів й коміксам. У нього є круті автомобілі, мотоцикли літаки, катери, субмарини і так далі. Бетмен ніколи не користувався велосипедом, але якби й так, то це було б щось схоже на новий двомоторний байк від Yamaha, у якого є... електропідсилювач керма.
Деталі
За словами гонщиків, системи 2WD від Yamaha показали абсолютно дивовижні результати як на мотоциклах для ґрунту, так і на вуличних мотоциклах, але вони так і не стали комерційними. Тепер ця система з'являється й у світі електровелосипедів.
Цікаво, що концепція повного приводу так і не прижилася у світі мотоциклів, коли вона майже обов’язкова для 4-колісного бездоріжжя. Коли зчеплення обмежене, є величезна перевага в передачі деякого приводу також через переднє колесо. Байки з двоколісним приводом їдуть швидше та пропонують кращу тягу. Yamaha наполегливо намагалася реалізувати свою ідею з 90-х років, але, здається, частково здалася й перемкнулася на транспорт з педалями.





Одним із найцікавіших велосипедних проєктів японської компанії є Y-01W AWD, який Yamaha описує як "пригодницький електровелосипед". І ця штука доволі дивна (але все одно виглядає круто). Тут є один двигун у передньому колесі й один у кареточному вузлі. Форма рами типова для гірських велосипедів, але спереду вона переходить у кермо "баран" у стилі гравійних велосипедів, на якому ще й стоять лежаки, які є типово фішкою для турингових чи спеціальних гоночних велосипедів. Хоча, з двома двигунами ця штука однозначно швидка й на трасі, тому лежаки й можуть бути виправданими тут.
Ще цей байк оснащений подвійними батареями для їзди на великі відстані, а також чотирма серйозними фарами та багажником цікавої форми ззаду. Також є маленька платформа спереду, яка, мабуть, призначена для кріплення невеликої сумки.
На жаль, це лише концепт й навряд він з'явиться на ринку, тому немає детальної інформації про запас ходу, потужність, режими педалювання, ймовірну вартість і т. д.
Раніше ми повідомляли, що автономна вантажівка Honda уже працює в Канаді. Пілотний проєкт з використанням компактного розумного авто запустили у міжнародному аеропорту Торонто-Пірсон.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!