Розмір не має значення: бренд презервативів запустив кампанію проти міфів про секс
Виробник контрацептивів також бореться із порнографією

Фото: Reproductive Health Supplies Coalition
Бренд Eden Gen та агентство Buzzman побудували рекламну кампанію на розвінчуванні міфів про секс. Вони створили декілька плакатів, відеороликів та сайт і запустили челендж у соцмережах.

Серед основних тез рекламної кампанії: "Розмір не має значення", "Секс – це не змагання", "Секс – це не завжди крик", "Секс – це не завжди проникнення".

Також бренд пропонує відмовитися від перегляду порно на місяць, щоб відкрити свою сексуальність. Для цього у них на сайті можна навіть завантажити розширення для браузера, яке блокує порносайти.
Ми також публікували матеріал, у якому психолог розвінчала сім популярних міфів про секс.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!