У Великій Британії запустили кампанію з вимогою показувати у медіа більше людей із заїканням
Люди із цією проблемою незадоволені репрезентативністю у ЗМІ

У Британії вимагають показувати у медіа більше людей із заїканням; скриншот з відео
Креативне агентство VMLY&R London та кіноколектив Acid News запустили рекламну кампанію на підтримку петиції Британської асоціації заїкання (STAMMA), яка вимагає представляти у медіа більше людей із заїканням.
У петиції зазначають, що на телебаченні майже немає акторів і ведучих із заїканням, а якщо такі з'являються, то це зображують у гумористичному чи негативному контексті. Заява STAMMA звернена до великих американських, австралійських та британських каналів, а також до Netflix та Disney.
У сатиричному ролику член асоціації Пол Роберт, який страждає на заїкання, зачитує текст у якому сумнівається в успіху петиції, але все ж переконується у її необхідності і спалює календар із відзначеним Міжнародним днем обізнаності про заїкання (22 жовтня).
Раніше ми повідомляли, що у Google не буде реклами, яка заперечує зміни клімату.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!